مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به روند ثبت نام بن الکترونیکی دانشجویی اشاره کرد و گفت: براساس سهمیه های درنظر گرفته شده، سقف سهیمه استان تهران در روزهای گذشته تکمیل شد.
کد خبر: ۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 25 April 2015
حسین صفری افزود: با اعتبارات در نظر گرفته شده، سهمیه هایی برای بن دانشجویی در سراسر کشور اختصاص داده شد و پس از فراخوان اعلامی برمبنای سهمیه بندی استانها به هر استان سقف سهمیه ای در نظر گرفته شده و دانشجویان هر استان نیز براساس شرایط وارد سایت شده و ثبت نام انجام داده اند.

وی با بیان اینکه به جز تهران و چند استان که سهمیه آن تکمیل شده، ثبت نام در دیگر استانها و شهرستاهای کشور برای تحویل بن الکترونیک کتاب همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، براساس فراخوان معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشجویان و طلاب متقاضی دریافت بن کارت های الکترونیک خرید کتاب، از 25 فروردین تا 5 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه باید اقدام کنند.



** اعتبار بن دانشجویی تا پایان نمایشگاه

مدیر کمیته اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ادامه با بیان اینکه بن های تحویلی دارای تخفیف خرید است، گفت: اعتبار بن های الکترونیک کتاب فقط در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب (16تا 26 اردیبهشت ماه 94) است و بعد از این تاریخ فاقد اعتبار خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت و گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار