حسین قاسمی‌هنر بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «شیر تو شیر» به کارگردانی ابراهیم فروزش برنده جایزه جشنواره بین‌المللی «عشق» آمریکا شد.
کد خبر: ۲۷۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 06 August 2016
حسین قاسمی‌هنر بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «شیر تو شیر» به کارگردانی ابراهیم فروزش برنده جایزه جشنواره بین‌المللی «عشق» آمریکا شد.

به گزارش فارس، دو فیلم ایرانی «فصل فراموشی» به کارگردانی عباس رافعی و «شیر تو شیر» ساخته ابراهیم فروزش که در چند رشته نامزد شده بودند، موفق به کسب چند جایزه از این جشنواره آمریکایی شدند.

در این جشنواره «ساره بیات» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم «فصل فراموشی»، لیلا اوتادی برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای فیلم «شیر تو شیر» و حسین قاسمی برنده جایزه بهترین بازیگر جوان مرد برای هنرنمایی در فیلم «شیر تو شیر» انتخاب شد.

بازیگر برگزیده جشنواره بین‌المللی «عشق» آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فیلم سینمایی «شیر تو شیر» که سال 90 به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی ساخته شده بود، در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک نوجوان اصفهان حضور داشت.

حسین قاسمی‌هنر بیان کرد: در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، جایزه بهترین بازیگر دانش‌آموز کشور را گرفتم.

وی ادامه داد: پس از آن فیلم سینمایی «شیر تو شیر» در چندین جشنواره بین‌المللی حضور داشت و در جشنواره هلند، سوئیس و اسپانیا و... نیز حضور یافت.

این بازیگر همدانی یادآور شد: در جشنواره «عشق» آمریکا دو فیلم سینمایی «فصل فراموشی» و «شیر تو شیر»از ایران شرکت کرده بودند که در این جشنواره لیلا اوتادی بهترین بازیگر مکمل زن و به عنوان سفیر صلح و دوستی و بنده نیز به عنوان بهترین بازیگر جوان مرد برگزیده شدم.

وی تصریح کرد: کاندیداهای جشنواره را از حدود اوایل تیرماه انتخاب کردند که در آن لیست هدایت هاشمی و شاهین حیدری در بخش‌های مختلف کاندیدا شده بودند که موفق به کسب جایزه نشدند.

قاسمی‌هنر ضمن تبریک به ابراهیم فروزش و لیلا اوتادی که موفق شدند در این جشنواره جایزه بگیرند، اظهار کرد: اگر کمک این دو بزرگوار نبود این جایزه را نمی‌توانستم بگیرم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار