دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای البرز خبر داد
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان البرز افزود: در حین بازرسی از این اتوبوس بیش از 2 هزار و 100 ثوب پوشاک و 2 هزار و 880 بسته شکلات خارجی قاچاق که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد کشف و ضبط کردند
کد خبر: ۲۷۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 06 August 2016
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان البرز از کشف محموله‌ قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

علی‌اکبر زارعی‌نژاد اظهار داشت: استان البرز به دلیل بهره‌مندی از سه‌راه ارتباطی بسیار مهم از جمله آزادراه تهران ـ کرج و آزادراه کرج ـ قزوین و همچنین هم‌جواری با پایتخت و استان تهران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: بخش مهمی از محموله‌های قاچاق کالا برای رسیدن به پایتخت و عرضه در بازارهای تهران، از راه‌های مواصلاتی استان البرز عبور می‌کنند و به همین دلیل لازم است طرح‌هایی با هدف نظارت بیشتر بر این محورها اجرا شود.

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل بسیاری خوبی که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با مدیریت ارشد استان، نیروی انتظامی، نهادهای اطلاعاتی و بازرسی و دستگاه قضایی دارد، شاهد هستیم تمام راه‌های استان تحت رصد مأموران قرار دارد.

زارعی‌نژاد گفت: اجرای طرح‌های نظارت بر محورهای مواصلاتی استان البرز دستاوردهای خوبی داشته است، از جمله آنکه طی روزهای اخیر یک محموله قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: مأموران قرارگاه عملیاتی و اطلاعاتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین انجام وظیفه به یک دستگاه اتوبوس که از سقز حرکت کرده و به سمت تهران راهی بود، مشکوک شدند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالای استان البرز افزود: در حین بازرسی از این اتوبوس بیش از 2 هزار و 100 ثوب پوشاک و 2 هزار و 880 بسته شکلات خارجی قاچاق که به صورت غیربهداشتی نگهداری می‌شد کشف و ضبط کردند.

زارعی‌نژاد ادامه داد: همچنین از این خودرو بیش از 15 دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف شد.

وی در پایان گفت: پرونده فوق برای بررسی و صدور احکام قضایی در اختیار قوه قضاییه قرار دارد و یک نفر نیز در این ارتباط بازداشت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار