دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم از اعزام 12 کماندار قم برای کسب مقام‌های اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی مردان و بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 31 July 2016
به گزارش تابناک قم، احمد فتحی اظهار کرد: بعد از برگزاری چند رقابت مهم استانی اکنون نوبت به حضور کمانداران قم در مسابقات تیراندازی با کمان کشور رسیده است تا نتیجه تلاش مربیان و زحمات خود در تمرینات فشرده آماده‌سازی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه کمانداران اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور مشخص شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به عملکردی که کمانداران در مسابقات استانی از خود نشان داده‌اند و سطحی که از رقابت‌های کشوری امسال پیش‌‌بینی می‌کنیم، اعزام تعداد 12 کماندار قم به این پیکارها قطعی شده است.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم ابراز کرد: مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی کشور از امروز یکشنبه دهم مرداد ماه به میزبانی هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان برگزار می‌شود و تیم تیراندازی با کمان قم با ترکیب نفرات برتر مسابقات انتخابی استان در این رقابت‌ها حضور یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این برای دومین سال متوالی است که هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را بر عهده می‌گیرد و به همین منظور تیم تیراندازی با کمان قم با تمام توان متشکل از 6 کماندار در بخش مردان و 6 کماندار در بخش بانوان به این مسابقات اعزام شده است.

 فتحی یاد آور شد: این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در هر دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در این مسابقات برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم رشته ریکرو در مسافت 70 متر با یکدیگر رقابت می‌کنند، ضمن اینکه رقابت کمانداران رشته کامپوند در مسافت 50 متر به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به نفرات حاضر در ترکیب تیم اعزامی هیأت تیراندازی با کمان استان قم، عنوان کرد: در رشته ریکرو این مسابقات مهدی عزیزی، رضا مصباحی، سیدحسن موسوی‌زاده در بخش مردان و الهام کلامیان، سیده‌عاطفه طباطبایی و سیده‌مریم طباطبایی در بخش بانوان با حریفان به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم عنوان کرد: همچنین رضا ده‌پرور، علی زندی و علی‌اصغر مقیمی به همراه ربابه شاه‌مرادی، نسیبه ‌اکبری و زهره صفری در ترکیب تیم رشته کامپوند قم برای کسب عناوین اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور به میدان خواهند رفت.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت کمانداران قم در کسب مقام‌های برتر این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: سال خوبی را در تیراندازی با کمان قم سپری می‌کنیم زیرا تیر ماه امسال در مسابقات آزاد رده سنی جوانان کشور یک موفقیت بسیار ارزنده برای قم به دست آمد و رضا ده‌پرور جوان آیند‌ه‌دار این رشته موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی کشور شد.

فتحی در پایان اظهار کرد: مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی هیأت تیراندازی با کمان استان زنجان از دهم تا سیزدهم مرداد ماه در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب این شهر برگزار می‌شود تا برترین‌های کشور مشخص شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار