مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف بهزیستی یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل است.
کد خبر: ۲۶۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 27 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حسین افشار مقدم در نخستین جلسه کارگروه جشنواره هنری نماز که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به تأثیر همه‌جانبه نماز در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: ترویج فرهنگ نماز در بین جامعه هدف بهزیستی یکی از اولویت‌های مهم اداره‌کل بهزیستی استان قزوین است.

وی ضمن تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاستن آسیب‌های اجتماعی ترویج نماز است، افزود : سازمان بهزیستی کانون و مرکز رصد و شناسایی آسیب‌ها با رویکرد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است از این رو این دستگاه تلاش دارد با استفاده از ابزارها و شیو‌ه‌های نوین و مؤثر، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط ، فرهنگ، انگیزش و محبت نماز را در دل همه اقشار جامعه القاء کند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش پررنگ‌تری دارند از مدیریت عالی شهری خواست با توجه به اینکه جامعه آسیب‌دیده عائله همین شهر و مسؤولان هستند دغدغه بیشتری در خصوص ساماندهی جامعه آسیب‌دیده داشته باشند.

افشارمقدم عنوان کرد: این کارگروه بر آن است با استفاده از توانمندی‌های کارشناسان آموزشی و فرهنگی به تولید محتوای هنری با موضوع نماز بپردازد.

این مسؤول در پایان اظهار امیدواری کرد با حضور پررنگ دستگاه‌های عضو کارگروه و همکاری مسؤولان و برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم گامی مؤثر در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ترویج نماز در استان قزوین برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار