کد خبر: ۲۶۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 27 July 2016
✔️ این جلسه روز سه‌شنبه، 5 مرداد به همت کارگروه صنعت دفتر ارتباط مردمی مهندس بدری در محل دفتر شرکت ابزارسازی سبلان (به مدیریت مهندس حاتمی) واقع در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل برگزار شد.

✔️ در این دیدار نمایندگان شرکت‌های فعال در زمینه صنعت پلاستیک استان برای طرح موانع و مشکلات خود حضور یافته بودند که در بخش‌های مختلف جلسه به طرح مسائل خود پرداختند.

✔️ علاوه بر مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، جمعی از مسئولین ارشد استانی در حوزه‌های مختلف، نظیر گاز، دارایی و بانک‌ها برای قرار گرفتن در جریان مسائل فعالان حوزه صنعت پلاستیک استان و ارائه توضیحات و گزارشات حضور یافته بودند که در بخش‌های مختلف و به تناسب مباحث مطرح شده به ایراد توضیحات پرداختند.

✔️ در این جلسه مهندس بدری با اشاره به اینکه دیگر دوران تبلیغات تمام شده است و باید برای رفع موانع صنایع استان اقدام عملی انجام داد، افزودند: برگزاری جلسات اینچنینی و طرح مستقیم مسائل پیش روی صنعت استان، اقدامی مؤثر در جهت شناسایی مشکلات در درجه اول و پیگیری برای رفع آن در سطح استانی و یا ملی است.

✔️ مهندس بدری رفع موانع تولید را گامی مهم در جهت توسعه پایدار استان عنوان کرده و با تاکید بر رایزنی‌های بی‌وقفه برای تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد اردبیل در مجلس، افزودند: ایجاد منطقه آزاد اردبیل، تسهیل صادرات، به‌روزشدن فن‌آوری‌های صنعت استان و توسعه بازارهای خارجی محصولات اردبیل را سبب خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار