رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل خواستار حضور نمایندگان مجلس در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان شد.
کد خبر: ۲۶۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 20 July 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حسین پیرموذن پیش از ظهر چهارشنبه در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: بر اساس قوانین بهبود مستمر فضای کسب‌وکار حضور نمایندگان در این جلسات ضروری است و متأسفانه با وجود تأکیدات توجهی نمی‌شود.

وی افزود: برخی از مشکلات حوزه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی نیازمند مداخله مستقیم نمایندگان است و انتظار می‌رود وقتی فرصت هم‌اندیشی بخش دولت و بخش خصوصی فراهم شده است نمایندگان حضور یافته و به مشکلات رسیدگی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان در خصوص فعالیت‌های شورای گفتگو در سال گذشته و سال جاری ادامه داد: شورای گفتگو در طول حیات خود بیش از ۷۰ موضوع را بررسی کرده است.

به گفته پیرموذن ۱۴ جلسه در سال گذشته و پنج جلسه در سال جاری تشکیل شده و ۱۳۰ مصوبه در این جلسات ثبت شده که ۱۱۵ مورد استانی و ۱۵ مورد کشوری است.

وی از جمله موضوعات بررسی شده استانی را بررسی فضای کسب‌وکار، بررسی وضعیت و موانع فعالیت واحدهای تولیدی، اختلافات بانکی، وضعیت صادرات، طرح‌های اشتغال‌زایی، واحدهای آلاینده و سیستم بانکی عنوان کرد.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی استان در مصوبات کشوری نیز ابلاغ اعتراض صادرکنندگان به وضعیت صادرات سیب‌زمینی و بخشنامه تسهیلات ارزی دو مورد کلیدی مطرح شده در جلسات شورای گفتگو است.

پیرموذن افزود: اتاق بازرگانی استان به لحاظ تعداد جلسات و مصوبات رتبه نخست کشوری در بین استان‌ها را از آن خود کرده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار