کد خبر: ۲۶۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 15 July 2016
تابناک - مراسم استقبال از ورود سرمایه گذار اهل جمهوری آذربایجان باشگاه تازه تاسیس داماش گیلان در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سامر رجب اف سرمایه گذار اهل کشور جمهوری آذربایجان غروب پنجشنبه هنگام ورود به رشت در ورزشگاه شهید عضدی ، مورد استقبال مسئولان باشگاه تازه تاسیس داماش گیلان و طرفداران این باشگاه قرار گرفت .
مالک باشگاه داماش گیلان در این مراسم گفت : قرار بود طبق هماهنگی ها انجام شده این مراسم در یکی از هتل های رشت برگزار شود اما با پیش بینی احتمال ازدحام طرفداران ، بدلیل رعایت حقوق شهروندی و رعایت حال مسافران این مراسم در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شده است .
اسماعیل حاجی پور با تقدیر و تشکر از هواداران داماش گیلان افزود : من بر خود وظیفه دانستم که جلو بیایم و آقای رجب اف نیز قبول کردند تا به عنوان سرمایه گذار این باشگاه باشند و آینده تیم نیز برای من روشن است .
سامر رجب اف سرمایه گذار خارجی باشگاه داماش گیلان نیز پس از تشویق شدنش از سوی هواداران گفت: همه شما را دوست دارم و تیمی به بزرگی قلب شما خواهم ساخت.
این سرمایه گذار اهل کشور جمهوری آذربایجان افزود : تا چند روز آینده گزارشی از وضعیت باشگاه داماش ارائه خواهد شد و امیدوارم که بتوانیم تیمی قدرتمند را در رقابت های کشوری شرکت دهیم .
اسماعیل حاجی پور چندی پیش امتیاز باشگاهی را با عنوان داماش گیلان به ثبت رسانده و قرار است که امتیاز یک تیم لیگ دسته دومی را خریداری و در مسابقات فوتبال با نام داماش گیلان شرکت کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار