آئین افتتاح المپیک ریو در روز 15 مرداد یک روز قبل از شروع رسمی بازی‎ها برگزار می‌شود که رقابت‎ برترین ورزشکاران رشته‎های پرطرفدار برای دریافت 301 مدال طلا تا 31 مرداد روز اختتامیه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۴۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 06 June 2016

به گزارش تابناک مازندران، در فاصله دو ماه باقی مانده تا المپیک ریو در کشور برزیل، مازندرانی ها همچون ادوار گذشته نقطه امید ورزش کشور برای اعزام ورزشکاران پرتعداد در تراز المپیک است و ایندر حالیست که تاکنون 10 ورزشکارمازندرانی شامل هشت ورزشکار انفرادی و دو ورزشکار در قالب تیم ملی والیبال کشور به مسابقات فوق راه یافته اند.

بر اساس آماری که متولی دستگاه ورزش استان امروز ارائه کرده حضور ورزشکارانی از جمله بهداد سلیمی، بهادر مولایی و محمدرضا براری در مسابقات وزنه‌برداری، مجتبی عابدینی در رشته شمیشربازی و فرزان آشورزاده از رشته تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز و همچنین عادل غلامی و مجتبی میرزان‌جانپور از رشته والیبال در المپیک نیز قطعی شده است.

حبیب حسینزادگان با اعلام اینکه ورزشکاران شاخصی از رشته کشتی نیز برای حضور در المپیک قرار است در مسابقات انتخابی شرکت کنند، گفت: پیش‌بینی میشود 14 ورزشکار استان در رقابت‌های المپیک شرکت کنند.

به گزارش تابناک مازندران، آئین افتتاح رسمی مسابقات المیک ریو در روز 15 مرداد 1395 یک روز قبل از شروع رسمی بازیها برگزار می‌شود که رقابت‎های برترین ورزشکاران رشتههای پرطرفدار برای دریافت 301 مدال طلا تا 31 مرداد روز اختتامیه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار