اگر متولیان امر گازرسانی به سایر کارگاه‌های سفال را بلامانع بدانند، گازرسانی به واحدهای سفال شهر با دریافت هزینه‌های مربوط به تأمین شبکه‌‎ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 30 May 2016
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: اگر متولیان امر گازرسانی به سایر کارگاه‌های سفال را بلامانع بدانند، گازرسانی به واحدهای سفال شهر با دریافت هزینه‌های مربوط به تأمین شبکه‌‎ها انجام خواهد شد.

محمدمهدی مهدوی امروز در گفت‌وگو با فارس، در خصوص توقف گازرسانی به کارگاه‌های سفال لاله‌جین اظهار کرد: با توجه به اینکه در لاله‌جین شهرک سفال وجود دارد، متولیانی چون شهرک‌های صنعتی، صنعت و معدن و متولیانی که مربوط هستند اینها را تکلیف کردند که در این شهرک صنعتی مستقر شوند.

وی تصریح کرد: این اقدام دستگاه‌های اجرایی در راستای تمرکز و ارائه خدمات متمرکز به سفالگران است زیرا کاربری‌های لازم نیز در شهرک سفال دیده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان بیان کرد: اگر شهرک‌های صنعتی یا صنعت و معدن یا کسانی که متولی هستند اعلام کنند، استقرار و فعالیت کارگاه‌های سفال در جای جای شهر بلامانع است، شرکت گاز تأمین گاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی برآنند باید اینها در شهرک سفال لاله‌جین مستقر شوند زیرا آنجا هم ایستگاه مناسب پیش‌بینی شده و هم ظرفیت مناسبی برای تأمین گاز وجود دارد.

مهدوی با بیان اینکه در حال حاضر از ظرفیت ایستگاهی موجود در شهرک سفال استفاده کاملی نمی‌شود، گفت: با توجه به بلااستفاده ماندن بخشی از ظرفیت‌های ایستگاه، قابلیت تأمین گاز وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه شرکت گاز وظیفه تأمین گاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر متولیان امر تأیید کنند که گازرسانی به سایر کارگاه‌ها بلامانع است، گازرسانی به همه واحدهای سفال سطح شهر با دریافت هزینه‌های متعلق به تأمین شبکه‌‎ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز همدان اضافه کرد: در شهرک سفال لاله‌جین ظرفیت تأمین گاز مهیاست و بنابر سیاست دستگاه‌های متولی قرار بوده سفالگران در آن مجموعه مستقر شوند اما در صورت تمایل و اعلام به شرکت گاز، این شرکت اماده ارائه خدمات به واحدهای سفال را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار