فرمانده انتظامي استان یزد ضمن تبريک فرا رسيدن نيمه شعبان و ميلاد يگانه منجي عالم بشريت گفت: پليس يزد در جشن نيمه شعبان کنار مردم است.
کد خبر: ۲۳۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 22 May 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار ایرج کاکاوند اظهارداشت :  نيروي انتظامي هميشه خدمتگزار مردم بوده و خدمتگزاري را يك افتخار براي خود مي داند.

وي افزود: طرح هاي پليس در نيمه شعبان به منظور ايجاد انضباط اجتماعي و رفاه حال خود افراد جامعه اجرا مي شود.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به شوق زياد مردم براي برگزاري مراسم نيمه شعبان تصريح کرد: پليس سعي مي كند تا امنيت مردم را به نحو مطلوب تامين كند.

کاکاوند برخورد پليس با مخلان نظم و امنيت در اين ايام را بسيار جدي خواند و از شهروندان خواست هشدارهاي پليس را جهت پيشگيري از هرگونه نارضايتي و برخورد قانوني مدنظر قرار دهند.

اين مقام انتظامي با اشاره به ممنوع بودن استفاده از هرگونه نوار موسيقي غير مجاز در نيمه شعبان افزود : شهروندان از بکارگيري وسايل صوتي با بلندگوهاي قوي که به نوعي موجب آلودگي صوتي و آزار و اذيت عموم مي شود خودداري کنند.

سردار کاکاوند خاطرنشان ساخت : سعي شود پذيرايي از مردم به نحوي انجام شود که موجب ازدحام جمعيت و راه بندان به خصوص در معابر و خيابان اصلي نشود و نهايت همکاري را با نيروهاي پليس داشته باشيد.

سردار کاکاوند همچنين با اشاره به ممنوع بودن برگزاري هرگونه مراسم نمايشي، تئاتر و غيره و راه اندازي کارناوال شادي بدون اخذ مجوز پليس گفت: مراسم جشن ميلاد نيمه شعبان را چنان برنامه ريزي کنيد كه در خور و شان و منزلت مولود اين روز بوده و بيان كننده فرهنگ اصيل اسلامي و ايراني ملت بزرگ ما باشد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با اشاره به حضور پررنگ پليس استان يزد در جشن نيمه شعبان گفت: پليس در اين روز مبارک، کنار مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار