رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هیچ مصوبه‌ای در شورای شهر چهارم اردبیل مورد دستبرد و دزدی قرار نگرفته است.
کد خبر: ۲۳۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 19 May 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، زکی‌الله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در پاسخ به برخی اظهارات اعضای شورای شهر اردبیل و در دفاع از جایگاه شورای چهارم اظهار کرد: جای تاسف است که برخی رسانه‌ها به ویژه در شبکه‌های مجازی و اجتماعی حکمی که قطعی نشده مورد کنکاش و بررسی قرار می دهند در حالی که چنین اقدامی بازی با آبرو و حیثیت افراد است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هیچ مصوبه‌ای در شورای چهارم مورد دستبرد و دزدی قرار نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل شفاف بودن مصوبات شورای چهارم را با حضور رسانه‌ها و انعکاس آن در سایت شورا را یادآور شد و گفت: ما هیچ کار پنهانی نداریم و سعی نمی‌کنیم تا سندی را به بیرون انتقال دهیم و اگر قرار باشد مصوبه‌ای نیز در اختیار عضوی از شورا قرار گیرد بعد از طی مراحل قانونی خواهد بود و به هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهیم عده ای بخواند از آن سوءاستفاده کنند.

خوشبخت به دو مصوبه شورای شهر اردبیل در جلسه یکصد و نوزدهم اشاره کرد و گفت اولین مصوبه مربوط به موافقت اعضا شورای شهر با احداث زمین ورزشی در باغ عارف با مشارکت بخش خصوصی بود که به عنوان زمین تنیس در 600 متر مربع زمین با سرمایه‌گذاری 165 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

وی دومین مصوبه شورای شهر را تجهیز سه پل نفررو به تجهیزات برقی اعلام کرد و گفت: با توجه به اقلیم اردبیل که نیمی از سال سرد و یخبندان است و امکان استفاده از این پل‌ها وجود ندارد قطعا باید در مکانیزه کردن آنها برای استفاده بهتر تلاش کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار