فرمانده سپاه رامسر
فرمانده سپاه رامسر گفت: در راستای توجه به رویکردهای اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال جوانان رامسر مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 18 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد جعفری اظهار کرد: از سال 91 که رهبری به مباحث اقتصاد مقاومتی اشاره جدی داشتند در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در یک جهاد اقتصادی هستیم و حضور در یک جنگ اقتصادی را تجربه می‌کنیم، تصریح کرد: با شعار هر خانه ایرانی یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده به موضوع اقتصاد مقاومتی نگاه می‌کنیم و با این روحیه باید وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر افزود: از سال 91 با ورود به اقتصاد مقاومتی از جوانان جویای کار در بخش اشتغالزایی، تولید دام و طیور، گیاهان داروئی، پرورش ماهی، زنبور عسل و صنایع دستی توانستیم بازار کار جوانان را رونق بخشیم.

جعفری گفت: در عرصه تولید با ارتباط و هماهنگی خوبی که با اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان برقرار کردیم، توانستیم بسیجیان این شهرستان را در بخش آموزش فنی و حرفه‌ای فعال کنیم.

وی اظهار کرد: با اقتصاد مقاومتی؛ کشور به لحاظ اقتصادی به خودکفایی می‌رسد چرا که در هر زمانی به اقتصاد مقاومتی گرایش یافتیم موفق بودیم و نمونه آن نیز 8 سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه رامسر خاطرنشان کرد: با اقتصاد مقاومتی توانستیم به فناوری‌های بزرگی مانند نانو و تکنولوژی‌های روز و انرژی هسته‌ای که با نگاه به داخل و تکیه به ظرفیت‌‌های درونی است دست پیدا کنیم.

جعفری گفت: با توجه به اقتصاد مقاومتی می‌توانیم مباحثی مانند رکود و تولیدات داخلی، گرانی و بیکاری را برطرف کنیم.

وی افزود: در این مقطع زمانی که سیاست های استکبار و آمریکا وجود دارد لازم است که در مقابل سیاست های ددمنشانه آمریکای جهان خوار دست از مقابله با این دشمن نکشیم و اقتصاد مقاومتی را باید به عنوان یک گفتمان عمومی مطرح کنیم.

فرمانده سپاه رامسر افزود: اقتصاد مقاومتی باید میان نخبگان جامعه ترویج داده شود و به تدریج نخبگان آن را در افکار عمومی سر ریز کنند.

وی اظهار کرد: کشور دارای ظرفیت‌های اقتصادی فراوانی است اما برخی‌ها در کشور به برجام امیدوار هستند در حالی که آمریکا دشمن جمهوری اسلامی ایران است و به طور قطع به راحتی با کشور رابطه خوب برقرار نمی‌کند.

جعفری با بیان اینکه با نگاه اقتصاد مقاومتی می‌توانیم کشور را نجات دهیم، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی موجب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان می‌شود و با این نگاه می‌توانیم به خودباوری برسیم.

وی در ادامه با اشاره به برپایی اردوهای جهادی در این شهرستان، اظهار کرد: برای اوقات فراغت دانشجوان بسیجی در تابستان باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد تا از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه با حضور در مناطق اشکورات، جنت رودبار و روستاهای حومه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خدمات‌رسانی مناسبی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در این اردوها به دنبال رفع محرومیت و معضل‌ها در راستای منویات رهبری و نگاه ولایی هستیم.

جعفری همچنین به اردوهای جهادی دانش‌آموزان اشاره و خاطرنشان کرد: این اردوها در رامسر با فعالیت‌هایی مانند بازسازی، مرمت، نقاشی و بهسازی مدارس با حمایت بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش برپا می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین محور و برنامه بسیج اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است که امیدواریم بتوانیم منویات رهبری را با قدرت و اقتدار عملی کنیم.

وی همچنین با اشاره به برخی فعالیت‌های سپاه رامسر،گفت: اعزام بسیجیان به اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوبی و غربی کشور، اعزام به مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در حرم مطهر، اجرای برنامه‌های هفته بسیج، پیگیری و اجرای امر به معروف و نهی از منکر، اجرای شجره طیبه صالحین، انجام رزمایش‌ها، تمرین‌های رزمی و فراخوانی‌های بسیج بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های سپاه رامسر بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار