معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: احداث هتل ورزشی و تجاری در کارگروه ساماندهی مراکز ورزشی اردبیل تصویب شده و برای واگذاری اجرای آن روند اداری خود را می‌پیماید.
کد خبر: ۲۳۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 16 May 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، بهرام آقاخانی صبح امروز در جلسه بررسی عملکرد کارگروه ساماندهی اماکن ورزشی در سال گذشته در اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته توانستیم با بررسی‌های به عمل آمده و بررسی مشخصات فنی، توجیهی و اقتصادی کارگروه واگذاری در کارگاه ساماندهی استان سالن‌های ورزشی 12 بهمن، شام اسبی، استخر شهید رجب‌زاده و سالن ورزشی استاد شهریار را تعمیر و بازسازی کنیم.

وی افزود: در همین کارگروه و با کار کارشناسی توسط مسئولان دفتر فنی اداره کل پروژه‌هایی برای احداث به تصویب رسید که این موارد شامل احداث هتل ورزشی و تجاری، احداث استخر سرپوشیده، احداث زمین تنیس خاکی و احداث زمین چمن فوتبال نیار که همه این پروژه‌ها در شهرستان اردبیل خواهد بود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: این پروژه‌های مصوب کارگروه ساماندهی برای تعیین قیمت پایه به کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارسال شده است و پس از تعیین قیمت پایه در فراخوان عمومی از طریق آگهی به اطلاع عموم سرمایه‌گذاران خواهد رسید.

آقاخانی گفت: با توجه به تشکیل جلسات ماده 88 در سال 94 توانستیم تعداد 6 استخر ورزشی را از طریق مزایده عمومی واگذار کنیم که این استخرها شامل استخر جعفرآباد بیله‌سوار، استخر شهر بیله‌سوار، استخر نیر، استخر خلخال، استخر 17 شهریور اردبیل و استخر نمین است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار