کد خبر: ۲۲۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 30 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مسابقات قهرمانی تیراندازي با کمان استان یزد با حضور 63 كماندار در اردكان برگزار شد.


"محسن پورسلمان" رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد در اين رابطه اظهار كرد: مسابقات قهرمانی تیراندازي با کمان استان یزد با حضور 63 ورزشکار از شهرستان‌های یزد، اردکان، بافق، میبد و همچنین سپاه الغدیر استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

وي با اشاره به برگزار اين مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش برادران و خواهران، خاطرنشان کرد: اين رقابت‌ها برای اولین بار در استان به صورت تیمی نیز برگزار شد كه از هر رشته، سه نفر به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند.

پورسلمان عنوان كرد: در بخش انفرادی ریکرو آقایان و در رده سنی نونهالان، "امیر حسین رحیمی" و "علیرضا شاکر" هر دو از شهرستان میبد اول و دوم شدند و "یونس ا حمدی زاده" از شهرستان اردکان بر سکوی سوم ایستاد.

وي گفت: در بخش انفرادی ریکرو بانوان در همین رده سنی، "الهام السادات حسینی" از یزد، "فاطمه السادات مطلبی" و "فاطمه زارعی" هر دو از میبد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئيس هيئت تيراندازي با كمان استان با اعلام این كه در بخش ریکرو بانوان رده سنی بزرگسالان، "سمانه رمضان‌پور" از بافق و "مریم نادعلی" و "شیما منتظری" هر دو از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند، تصریح کرد: آقایان نیز در بخش ریکرو در رده سنی بزرگسالان به ترتیب، "محمد حسین شفیعی" از یزد، "امید گیلانی" از اردکان و "سید مجید حیدری" از یزد برسکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

پورسلمان گفت: مسابقات تیراندازي با کمان قهرمانی استان در بخش کامپوند در گروه بزرگسالان بخش آقایان، "سید محمد جلیلی"، "رضا وکیلی" و "احسان افتخارپور" هر سه از یزد بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند و در بخش بانوان نیز "صفرنژادیان" و "باغیان"، اول و دوم شدند.

وی افزود: در بخش ریکرو رده سنی نوجوانان "مبینا فلاح" از بافق، "فاطمه السادات مطلبی" از میبد و "مطهره میرحسینی" از یزد در بخش بانوان بترتیب اول تا سوم شدند و در بخش مردان نیز "حسین زارعی" و "رضا شبانی" هر دو از میبد اول و دوم شدند و "علی قاسمی" از یزد بر سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان با بيان که در پایان رقابت‌های تیمی بخش کامپوند، تیم‌هاي شهید نصیری یزد، میبد و تیم شهید میرطالبی‌پور یزد به ترتيب اول تا سوم شدند، خاطرنشان کرد: در بخش ریکرو تیمی آقايان تیم‌های ثمر ب و الف به ترتيب قهرمان و نایب قهرمان شدند و تیم کلبه کتاب یزد نیز سوم شد، در بخش ريكرو تيمي بانوان نيز تیم‌های شهید میرطالبی، شهید نصیری و فلات مرکزی به ترتیب در رده‌هاي اول تا سوم قرار گرفتند.

پورسلمان در پایان با قدرداني از ميزباني شهرستان اردكان در اين رقابت‌ها، ابراز امیدواری كرد كه در آینده نزدیک شهرستان اردکان به عنوان قطب تیراندازی با کمان استان مطرح شود و يزد نيز بتواند تیمی منسجم در سطح تیم ملی داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار