پروانه هاي سپيد راي امروز دهم ارديبهشت ماه 95 در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بر بلنداي ايران عزيز به پرواز در آمدند تا اقتدار و سربلندي را براي خانه ملت به ارمغان آورند.
کد خبر: ۲۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 29 April 2016

پروانه هاي سپيد راي امروز دهم ارديبهشت ماه 95 در مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بر بلنداي ايران عزيز به پرواز در آمدند تا اقتدار و سربلندي را براي خانه ملت به ارمغان آورند.


به گزارش تابناک ایلام؛ شناسنامه ام، هويت ملي ام امروز همچون ديگر ايرانيان ممهور به مهر افتخاري شد به نشانه حضور، به نشانه در صحنه بودنم، همپاي خواهران و برادران ديني ام، امروز همه آمده اند، زن و مردم، جوان و پير، به عشق به ميهن و يك دنيا شور.

قطره قطره برگه هاي سپيد راي همچون دريايي خروشان به سيلي بنيان كن براي دشمنان مبدل شد و به آبي زلال و روشن براي سر سبزي و سر افرازي و سربلندي ايران عزيز.

امروز همه با نشاط و با غرور شناسنامه هاي خود را در دست گرفتند و براي لبيك به فرمان رهبري، تداوم خون شهدا، عهد و پيماني ديگر با خود بستن كه تا زنده ايم و در اين خاك جاي داريم همچنان مدافع انقلابمان هستيم.

همه آمدند و ممهور كردند هويت هاي ملي خود را با رنگي آبي به رنگ مهر و مهرباني، با رنگ عشق و همدلي و فردا روز باز جشن مي گيرند اين شور و شكوه خود را در بيداري و پاسداري از ميهن.

امروز سر انگشتان نيلي رنگ 17 ميليون ايراني در 21 استان كشور خاري شد در چشم دشمنان و نه بزرگ ديگري است به همه تبليغات دروغين آنها.

آري اين سرانگشتان آبي رنگ نشان غروري بود براي دفاع از حق سياسي خودشان، به راستي چه در هراس بودند دشمنان از آبي شدن انگشتانمان!

امروز همه شبكه هاي مجازي پر بود از ايرانياني كه با انگشتان رنگ شده خود به دشمنان انقلاب و اسلام يادآور شدند كه با همين انگشتان طومار مي توان خودكامگي و ستيزه جويي آنان را برچيد.
امروز انگشتان نيلي 17 ميليون ايراني در مرحله دوم انتخابات مجلس بار ديگر به نشانه افتخار آنان بالا گرفته شد تا دشمن بداند كه هستيم و همچنان مدافع آب و خاك و استقلال و آزادي كشور خود خواهيم بود.

آفرين بر اين شور و آگاهي، آفرين بر اين همدلي و همبستگي، آفرين بر اين حضور و همدلي و مرحبا بر اين سرودن اتحاد در حضور براي اعلام هماهنگي بودن به صحنه.
آري من ايراني ام، غرور و افتخار و غيرتم اجازه نمي دهد كه در خانه بمانم زيرا اداي تكليف سياسي ام و آگاهي و بيداري ام موجب خواهد شد كه ترس بر اندام دشمنان ميهنم بيفتد و جرات دست يازيدن به سرزمينم را نداشته باشد.

امروز مهر افتخار بر پيشاني هويت ملي تك تك ايرانيان زده شده و كارنامه همه آنان درخشان و پربار تر از سال هاي ديگر در تاريخ غرور آفرين اين سرزمين درخشيد.

امروز همه با حضور خود معناي زنده بودن و بيدار بودن و مدافع انقلاب بودند را به دشمنان اعلام داشتند و اين است حكايت آبي بودن انگشتانمان كه قطره قطره دريا بودن و طوفان شدن در برابر دشمنان را ياد آور مي شود.

آفرين بر اين حماسه و بيداري كه باز غرور و افتخار را در كانامه تك تك ايرانيان در لبيك به نداي رهبري به ارمغان آورد.

مردم استان ايلام همپاي مردم 20 استان ديگر امروز در همتي دوباره براي اتمام كار نيمه تمام خود و تعيين نهايي سرنوشت كرسي هاي باقي مانده مجلس شوراي اسلامي در مرحله دوم به پاي صندوق هاي راي آمدند.

فرآيند راي گيري مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مناطق مختلف دو حوزه انتخابيه (ايلام و دهلران) در استان ايلام از ساعت هشت صبح روز جمعه با حضور مردم در شعب اخذ راي آغاز شده است.

امروز جمعه دهم ارديبهشت مردم ولايتمدار ايلام با حضور در شعب اخذ راي آمده اند تا كار نيمه تمام خود در تعيين سرنوشت سه كرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي اين استان را به پايان برسانند.

آنان با شور و علاقه نسبت به ارزش هاي انقلاب، امام و شهدا و لبيك به فرمان رهبري در اين مرحله از انتخابات حضور حداكثري و معنا دار خود را بار ديگر تكرار به همگان ثابت مي كنند.
استان ايلام با گستره 20 هزار كيلومتر مربعي و حدود 590 هزار نفر جمعيت، داراي سه كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي ( دو كرسي حوزه انتخابيه ايلام و يك كرسي حوزه انتخابيه دهلران) است.

رقابت براي تعيين نمايندگان مردم اين استان در مجلس دهم بين 2 نفر در حوزه انتخابيه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابيه ايلام روز جمعه (10 ارديبهشت) در 531 شعبه اخذ راي است.
حوزه انتخابيه ايلام با 2 كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (ايلام، ايوان، چرداول، مهران، ملكشاهي و سيروان) است و حوزه انتخابيه دهلران نيز با يك كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار