همزمان با هفته کار و کارگر، کارگران نمونه و فعال در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۲۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 28 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل عصر امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه اردبیل اظهار کرد: ما در حمایت از حق و حقوق کارگران سعی می‌کنیم تا در حیطه وظایف و اختیارات خودمان مشکلات و نارسایی‌ها را که بر سر راه جامعه کارگری وجود دارد، به نحوی برطرف کرده و مطالبات کارگران را به شکل مطلوب و مناسب پرداخت کنیم.

حسین منوری با بیان اینکه جامعه کارگری همواره در دفاع از دستاوردها و حریم انقلاب اسلامی مجاهدانه در صحنه‌هاست و در سنگر تولید همیشه از پیشگامان به شمار می‌رود، تصریح کرد: وفاداری کارگران به انقلاب اسلامی همواره ثابت شده به طوری‌که تقدیم بیش از 15 هزار شهید کارگر در دوران پیروزی شکوهمند اسلامی گواه این وفاداری‌هاست.

وی با بیان اینکه در حساس‌ترین شرایط، جامعه کارگری باید از اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه در جبهه اقتصادی و توانمندی‌های همه‌جانبه دفاع کند، گفت: شاکله اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی در دستان کارگران شرافتمند و پرتلاش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارگران زحمتکش در سنگر تولید همواره با سخت‌کوشی، وجدان کاری و انضباط اجتماعی در اوج داشتن مهارت و توانمندی سعی می‌کنند تا در سنگر تولید نقش اصلی و اساسی را انجام دهند.

منوری بیان کرد: امروز نیز در عبور کشور از مشکلات به ویژه معضلات مرتبط با رکود اقتصادی شایسته است تا جامعه کارگری به وظایف خطیر خود عمل کرده و بیش از گذشته توانمندی‌های خود را مورد توجه و دقت نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه کارگران همواره با برخی مشکلات و نارسایی‌ها روبه‌رو هستند که این مشکلات می‌تواند به سرعت و با توجه جدی کارفرمایان برطرف شود، اضافه کرد: ‌در یک سال گذشته 5 هزار فقره شکایت از عملکرد کارفرمایان در استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته است که این امر نشان از اهتمام مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برطرف کردن مشکلات جامعه کارگری دارد.

منوری از پرداخت یک‌هزار و 500 مقرری بیمه بیکاری، توجه به مزایا و پرداختی‌های جامعه کارگری و همچنین به حداقل رساندن مشکلات و نارسایی‌ها را در این حوزه یادآور شد و ادامه داد: بازرسی‌های انجام شده نیز بیش از 6 هزار و 500 مورد در این مدت به انجام رسیده است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از کارگران نمونه استان اردبیل در بخش‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و همچنین پنج نفر از کارگران بسیجی استان اردبیل تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار