مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ضروری است کارگران استان در رعایت انضباط کاری اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 28 April 2016

به گزارشخبرنگار مهر،حسین منوری ظهر پنج‌شنبه در همایش تجلیل از کارگران نمونه بسیجی اردبیل با تأکید به اینکه در آیات و روایات متعددی به اهمیت کار و جایگاه کارگران تأکید شده است، تصریح کرد: از جمله پیامبر اکرم در روایتی فرمودند که آدمی باید از دو چیز پرهیز کند که یکی ملالت است و دیگری کسالت.

وی با تأکید به اینکه در جمهوری اسلامی ایران نیز برای کارگران جایگاه والایی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: در مقابل وجود بیش از ۱۵ هزار شهید کارگر در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود به خوبی گویای حضور فعال کارگران در پیروی از آرمان‌های انقلاب است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تأکید به اینکه اداره کل در حوزه ایمنی و بهداشت کار، امید به آینده، تأمین اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای کارگران ورود دارد، تأکید کرد: رفاه کارگران و ایجاد زمینه شغلی مطلوب برای آن ها از اهداف و آرمان‌های ما است.

منوری به ضرورت رعایت حال کارگران از سوی کارفرمایان آن ها تأکید کرد و متذکر شد: انتظار ما پرداخت به موقع مطالبات و برقراری روابط سالم و انسان دوستانه در محیط کاری است.

وی افزود: در عین حال انتظار داریم کارگران نیز با رعایت وجدان کاری، انضباط اجتماعی، دقت و کسب مهارت‌ها نسبت به کار بهتر با حوادث کمتر اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با تأکید به اینکه تجلیل از کارگران نمونه و معرفی الگوهای کار و کارگری یک ضرورت است، اضافه کرد: از جمله بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته کارخانه سیمان به عنوان محیط کارگری نمونه و آقای نجات خواه به عنوان کارگر نمونه استان در سال جاری انتخاب شده‌اند.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از کارگر و واحد تولیدی نمونه، از پنج تن از کارگران بسیجی استان نیز تجلیل شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار