کد خبر: ۲۱۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 22 April 2016
بعد از شکست سنگین تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی هشتادودوم، شایعات زیادی درباره مقصران اصلی این باخت منتشر شد.

شنیده شد مجید صالح با همراهی چند تن از بازیکنان نسبتا قدیمی و با سابقه استقلال قصد کنار زدن پرویز مظلومی را دارد و به همین دلیل موجبات باخت استقلال در دربی را فراهم کرده است تا بتواند جای مظلومی را روی نیمکت بگیرد.

شایعات دیگری هم به گوش می‌رسد مبنی بر این‌که یکی، دو نفر از بازیکنان باسابقه استقلال به دنبال این هستند که با آوردن مربی خارجی و با توجه به لیدرهایی که کنار خود دارند مانع از حضور احتمالی علیرضا منصوریان روی نیمکت یا بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال شوند.

دو چهره‌ای که گمانه‌زنی می‌شود در صورت حضور هر کدام‌شان روی نیمکت استقلال، این بازیکنان را کنار خواهند گذاشت و به همین خاطر این بازیکنان دنبال راهکاری هستند تا مسیر بازگشت آنها را ببندند.

مجید صالح با شنیدن این شایعات به میزان گفت: من نمی‌دانم چرا آنهایی که دائما پشت سر من شایعه‌سازی می‌کنند حرف خود را رودررو نزده و مدرک رو نمی‌کنند تا جوابشان را بدهم.

وی ادامه داد: یادتان باشد زمان جدایی از تیم ملی و کارلوس کی‌روش در آستانه عزیمت به برزیل و حتی جدایی از محمد خاکپور و تیم امید هم زمزمه‌هایی شنیده شد که هیچ وقت به طور رسمی مطرح نشد تا جوابشان را بدهم.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: حالا هم شایعات جدید درباره استقلال و دربی به راه افتاده که باید بگویم هیچ‌وقت دنبال این نبوده و نخواهم بود که با این کارها و برنامه‌ها به اهدافم برسم. استقلال آنقدر چهره و پیشکسوت قدیمی دارد که هنوز فرصت نشده به عنوان سرمربی سکان هدایت تیم محبوب خود را به عهده بگیرند.

صالح خاطرنشان کرد: افراد زیادی در اولویت هستند و با وجود آنها هیچ‌وقت نمی توانم مدعی عنوانی در تیم با نام سرمربی باشم. اگر به دنبال گرفتن صندلی سرمربی بودم در ذوب‌آهن این کار را می‌کردم اما هیچ وقت اهل نمک خوردن و نمکدان شکستن نبودم و نخواهم بود.

وی در پایان گفت: آقایان به جای پیگیری این گونه دشمنی‌ها و شایعه‌سازی‌ها مثل یک مرد جلو آمده و حرف خود را رودررو بزنند تا جوابشان را بدهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار