مدیرکل فرودگاههای استان یزد گفت: با توجه به درخواست های مردم، پرواز در مسیر شیراز - یزد و بالعکس برقرار شده است.
کد خبر: ۲۱۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶ 22 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، سعداله وطن خواه با بیان این مطلب افزود: پرواز برقرار شده در مسیر شیراز - یزد روزهای یكشنبه و پنجشنبه هر هفته توسط شركت هواپیمایی آسمان انجام خواهد شد.

وی اظهار كرد: در جهت پاسخ به درخواست ها و تقاضاهای مردمی و توسعه فعالیت های پروازی فرودگاه ، نخستین پرواز در این مسیر روز 9 اردیبهشت ماه در ساعت 6 صبح از فرودگاه بین المللی شیراز به مقصد یزد و در ساعت 7:30 دقیقه صبح از فرودگاه بین المللی یزد به مقصد شیراز انجام می شود.

مدیركل فرودگاههای یزد همچنین با اشاره به افزایش پروازهای شركت هواپیمائی كیش ایر در مسیر تهران - یزد گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران، این شركت اقدام به افزایش پرواز در مسیر تهران - یزد و بالعكس در روزهای چهارشنبه هر هفته كرد.
وطن خواه یادآور شد: این پرواز در نخستین روز از اردیبهشت ماه دایر می شود و در ساعت 20 از تهران به مقصد یزد و در ساعت 21:45 از یزد به تهران انجام می شود.

این مسئول با بیان اینكه با افزایش این پرواز شركت هواپیمایی كیش ایر به جز روزهای دوشنبه و جمعه در دیگر روزهای هفته در مسیر تهران فعال است، تصریح كرد: در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته پروازهای شركت هواپیمایی كیش ایر در مسیر یزد - كیش و بالعكس برقرار است.

هم اكنون شركت های هواپیمایی جمهوری اسلامی، ایران ایرتور، آسمان، زاگرس، نفت، كیش ایر، در مسیرهای تهران-مشهد- بندرعباس- اهواز- و نجف و بغداد به مردم شریف استان یزد خدمات پروازی ارائه می كنند.
فرودگاه شهید آیت الله صدوقی یزد با 1230 متر ارتفاع از سطح دریا در اراضی مسطحی به مساحت 575 هكتار در غرب شهر یزد واقع است و حدود 10 كیلومتر از مركز شهر فاصله دارد. این فرودگاه در تیرماه سال 93 به عنوان نهمین فرودگاه بین المللی كشور به ثبت رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
با سلام. هیچ وقت پرواز یزد شیراز اجرایی نشد. کاش تابناک پیگیری میکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار