مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برنامه های این نهاد را برای هفته زن اعلام کرد.
کد خبر: ۲۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 09 April 2015

به گزارش تابناک فارس و نقل از مهر،بهزاد مریدی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تجلیل از مقام شامخ زنان و به مناسبت آغاز بزرگداشت هفته زن و میلاد با سعادت زهرای مرضیه (س) روز پنجشنبه مراسم تقدیر و تجلیل از بانوان هنرمند و فرهیخته فارس را که در رشته های فرهنگی، هنری، قرآنی، ادبی و پژوهشی در مجموعه فرهنگی و هنری حافظ برگزار خواهد کرد.

وی ادامه داد: این برنامه برای نخستین بار با هدف پاسداشت از نقش موثر زنان تلاشگر در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری و قرآنی، که همواره با همکاری های خود سبب گسترش فرهنگ اهداف جمعی و رسیدن فارس به اهداف بلند مدت خود که همان قله نشینی جایگاه این استان بوده، برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: زبان هنر بهترین وسیله برای انتقال ارزش ها و مفاهیم فرهنگی است و ما برای برگزاری برنامه های مختلف به همدلی هنرمندان و فرهنگوران برای اجرای برنامه های مشترک هنری نیازمند هستیم.

مریدی افزود: هنرمندان واهالی فرهنگ، نقش مهمی در ارتباط مردم جامعه و ترویج فرهنگ مشارکت در قابل فرهنگ و هنر و عرصه های مختلف هنری دارند.

وی اظهار داشت: یکی از راههای اصلاحی راهکارهای توسعه فرهنگی در بین زنان به عنوان مروجین فرهنگی و هنری و قرآنی، تعامل و تبادل نظراتی است که امسال اداره کل سعی بر آن دارد که با ارائه برنامه های مستمر و ماهیانه بسترهای این همدلی را بیش از گذشته در بین بانوان به وجود آورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: همچنین اداره کل توانسته است با همکاری بیش از پیش خود با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و سایر سازمان ها و ارگان های فرهنگی به نیازهای بیشتری در جامعه هدف بانوان پاسخگو باشد و سال جاری نیز این روند را با تمهیدات بهتری پیگیری کند.

مریدی بیان کرد: برگزاری همایش ملی حافظان قرآن کریم زن به میزبانی شیراز و با همکاری اداره اوقاف و دفتر امور بانوان فارس، برگزاری شب شعر با عنوان «عطیه ناب آسمان ولایت» با همکاری دفتر امور بانوان استانداری و شاعران مطرح زن فارس در مجموعه فرهنگی و هنری حافظ، تقدیر از ۱۵ بانوی نمونه در واحدهای فرهنگی و هنری و قرانی و مطبوعاتی، تقدیر از کلیه بانوان اداره کل وشهرستان ها، برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همسران کارکنان در مجموعه حافظ، تقدیر از مادران هنرمندان و تقدیر از یک مادر نمونه همکاران در واحدهای اداری و مالی، فرهنگی و هنری و مطبوعاتی و قرآنی از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد برای هفته زن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار