کد خبر: ۲۰۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 07 April 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اینکه ۹۷۰ میلیارد تومان اعتبار به استان یزد اختصاص یافت گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان این اعتبار مربوط به راه آهن یزد- بافق – اصفهان است.
 حمید نصیری‌زاده در دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه کل کشور از لحاظ بودجه با مشکل مواجه است، اظهار داشت: سال گذشته وضعیت دولت در زمینه اقتصادی خوب نبود و امیدواریم امسال رونقی در زمینه اقتصاد ایجاد شود.

وی خاطرنشان در پاسخ به سوال آیت‌الله ناصری مبنی بر اینکه "آیا از قول و قرارهایی که رئیس جمهور گذاشته‌اند، خبری شد"، بیان کرد: سفر رئیس جمهور به یزد سفر پر برکتی بود و بودجه‌ای که به استان یزد اختصاص پیدا کرد، تقریبا در کل کشور بی‌نظیر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد رقم این بودجه را 970 میلیارد تومان دانست و گفت: این اعتبار در قالب 44 پروژه به استان یزد اختصاص پیدا کرده که مهمترین این پروژه‌ها راه‌آهن یزد، بافق به اصفهان است.

نصیری‌زاده ادامه داد: برای این پروژه مهم که خط دوم انتقال به حساب می‌آید، 380 میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده که این اعتبار در حوزه یزد است و در قسمت اصفهان ربطی به این بودجه ندارد.

وی گفت: در پروژه بعدی هم بودجه ای حدود 130 میلیارد تومان برای جهاد کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه آب اختصاص پیدا کرده که امیدواریم بتوانیم بهترین استفاده را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد بیان کرد: همچنین از صندوق توسعه ملی هم 400 میلیون دلار برای انتقال آب از خلیج فارس به یزد اختصاص یافته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار