رئیس هیئت والیبال مازندران
رئیس هیئت والیبال مازندران از میزبانی برای برپایی اردوی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 06 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید میلاد تقوی بابیان اینکه اولین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در سال ۹۵ از شنبه هفته آینده در مازندران برگزارمی شود، بیان داشت: این اردو به مدت ۹ روز در شهرستان نور برگزار خواهد شد.

وی باتاکیدبر اینکه یک بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان حضور دارد، گفت: جواد فیروزپور ساحلی باز جوان مازندرانی به همراه سه بازیکن دیگر از استان‌های بندرعباس، البرز و گنبد در این اردو حضور دارد.

رئیس هیئت والیبال مازندران تصریح کرد: مازیار هوشمند سکان هدایت تیم ملی والیبال ساحلی جوانان ایران را بر عهده دارد ونقی ذکایی که رئیس کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال استان مازندران بوده به‌عنوان سرپرست در این تیم فعالیت خواهد کرد.

تقوی  ادامه داد: تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان برای حضوری قدرتمند در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا که خردادماه سال جاری در کشور لائوس برگزارمی شود خود را آماده می‌کند.

وی با اشاره به میزبانی مازندران از این اردو، گفت: کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال استان مازندران عملکرد قابل بسیار مطلوبی را تاکنون داشته و با توجه به حضور یک بازیکن مازندرانی در ترکیب تیم ملی والیبال ساحلی توانستیم میزبانی این اردو را بر عهده بگیریم.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران با اعلام اینکه از سوی سازمان لیگ برنامه مسابقات والیبال سالنی قهرمانی کشور به هیئت‌های والیبال استان‌ها ابلاغ‌شده است، اذعان داشت: برای اولین بار تیم‌های والیبال مازندران در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان وامید ها جزو تیم‌های دسته اول کشور قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم در مسابقات قهرمانی کشور دررده های سنی نوجوانان و جوانان در تلاش هستیم تا در مسابقات کانون‌های والیبال سالنی استان بازیکنان مستعد استان و مربیانی که از ظرفیت مربیگری بالایی برخوردار هستند را برای تیم مازندران انتخاب کنیم تا بتوانیم درسال جاری نتایج خوبی کسب کنیم.

سید میلاد تقوی با اشاره به برگزاری مسابقات کانون‌های والیبال استان، افزود: خوشبختانه در سال گذشته در بخش بانوان توانستیم مسابقات کانون‌های والیبال مازندران را درسه رده سنی به پایان برسانیم و هم‌اکنون این مسابقات در بخش پسران در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور تعداد بسیار زیادی از کانون‌های سراسر استان در حال برگزاری بوده است.

رئیس هیئت والیبال مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از حضور یک والیبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر خبرداد و گفت: فاطمه قنبری تنها بازیکن مازندرانی در بین ۲۰ بازیکن این تیم بوده است تیم ملی والیبال جوانان دختر برای مسابقات قهرمانی آسیا که مردادماه سال جاری برگزار می‌شود خود را آماده می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار