امام جمعه شهرضا:
تابناک: امام‌جمعه شهرضا گفت: از صدا و سیمای مرکز اصفهان انتظار می‌رود نسبت به رعایت جایگاه فاخر شهرضا در حوزه پخش اخبار اهتمام لازم را داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱ 31 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرضا اظهار کرد: در وضعیت کنونی روند پخش اخبار و گزارش از صدا و سیمای مرکز اصفهان عادلانه نیست و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان‌های مختلف باید به شکل جدی در دستور کار این رسانه قرار بگیرد.

وی افزود: شهرضا به‌عنوان یکی از شهرهای با هویت و تاریخی استان اصفهان جایگاه چندانی در حوزه بخش‌های مختلف خبری شبکه استانی ندارد و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به حل این موضوع اقدام شود.

امام‌جمعه شهرضا با اشاره به اینکه راه‌اندازی شبکه رادیویی اختصاصی برای این شهرستان باید در دستور کار مسئولان امر باشد، بیان کرد: بر همین اساس باید ضمن راه‌اندازی یک شبکه رادیویی نسبت به تدوین برنامه‌های جامع فرهنگی و اجتماعی در این حوزه اقدام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر و لزوم بازخوانی دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی در طول چند دهه گذشته گفت: تحقق پیروزی عظیم و تاریخی ملت ایران در برابر رژیم پهلوی حاصل ایجاد اعتماد بین رهبری و مردم بود و این امر مهم زمینه بقای ساختار حکومت اسلامی را در طول چند دهه گذشته به همراه داشته است.

یعقوبی با اشاره به اینکه ثبات قدم و پایداری در حفظ ارزش‌ها به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی مردم ایران در طول چند دهه گذشته مطرح بوده است، عنوان کرد: بر همین اساس باید نسبت به خدمت‌گزاری صادقانه و همه‌جانبه به این مردم وفادار و از خود گذشته اهتمام داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :