کد خبر: ۱۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 11 March 2016
تابناک گیلان: هافبک ایرانی تیم فوتبال آلکمار گفت در حالی که تیم هایی از فرانسه و ترکیه خواهان به خدمت گرفتن وی بوده اند با این حال ترجیح داده است در هلند بازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت voetbal international در خصوص حضور خود در فوتبال هلند ابراز رضایت کرده و گفته برای بازی در لیگ این کشور پیشنهادهایی از کشورهای فرانسه و ترکیه را رد کرده است.

پنج سال قبل و زمانی که ۱۴ ساله بوده خانه اش را به مقصد تهران برای حضور در داماش تهران ترک کرده است. وی پس از آن به داماش گیلان پیوست. و اکنون ایران را به مقصد هلند ترک کرده است. جهانبخش به عنوان یک بازیکن جوان به دنبال رویاهایش رفته است و البته در این راه با مشقاتی هم مواجه بوده است.

جهانبخش گفت: من برای نزدیک ترین راه، تصمیم سریع نگرفتم. از اینکه اینجا هستم و خانواده ایرانی (اشاره به امیر هاشمی که شرایط حضور این بازیکن را در لیگ هلند فراهم آورد) در کنارم هستند خوشحالم. امیر در حکم پدرم هست و همسر و فرزندانش در حکم مادر و خواهر و بر ادرانم. من هر آنچه در هلند به دست آورده ام به خاطر آنها بوده است.

در سال ۲۰۱۳ مسئولان باشگاه نایمیخن به ایران سفر کردند تا با جهانبخش و پدرش در خصوص انتقال این بازیکن به هلند صحبت کنند.

بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس یعنی همه چیز. من همیشه به حرف دلم گوش می سپارم. تا پیش از پیوستن به لیگ هلند از باشگاه های فرانسوی و ترکیه ای پیشنهاد داشتم. حتی نزدیک بود به پرسپولیس، بزرگ ترین باشگاه ایران، بپیوندم. پس از آن امیر با من تماس گرفت و من راهی هلند شدم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار