مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: مسافران نوروزی نباید بدون تهیه بلیط و از طریق میادین شهر سوار اتوبوس شده و بخواهند زمینه بی‌نظمی را در سوار و پیاده کردن مسافران فراهم کنند.
کد خبر: ۱۹۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 08 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، علی رحمتی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی حوزه حمل و نقل مسافر در اردبیل اظهار کرد: اکیپ‌های پلیس راهور و حمل و نقل در گشت‌های تلفیقی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند تا اتوبوس‌ها در میادین مختلف شهر اقدام به مسافرگیری و یا پیاده کردن مسافران کنند چرا که مبدأ و مقصد تمام سفرها ترمینال است.

وی با بیان اینکه تمامی 45 شرکت مسافربری در استان آماده ارائه خدمات هستند، تصریح کرد:‌ با افزایش معمولی در ایام نوروز که برای بلیط اتوبوس‌ها با توجه به نوع دستگاه پیش‌بینی شده، به هیچ وجه افزایش رقم اضافی مجاز نبوده و با شرکت‌های حمل و نقل مسافربری متخلف در این زمینه برخورد می‌کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ما با یک‌هزار و 500 ناوگان با عمر متوسط اتوبوس بیش از 12 سال، مینی‌بوس 22 سال و سواری 8.5 سال با چهار هزار و 600 راننده در ایام نوروز اقدام به جابه‌جایی مسافران و گردشگران می‌کنیم.

رحمتی اولین بحث در حمل و نقل جاده‌ای را بحث ایمنی بیان کرد و افزود: مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافربری و مسئولان فنی باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ هیچ راننده وسیله نقلیه حق ندارد در خارج از پایانه مسافری در میادین شهر مسافرگیری کرده و یا نسبت به سوار و پیاده کردن آنها اقدام کند.

رحمتی از مسافران ایام تعطیلات نوروزی خواست تا با مراجعه به پایانه مسافری اقدام به تهیه بلیط برای مسافرت خود کنند.

وی اضافه کرد: ‌از امروز فروش بلیط به صورت حضوری انجام می‌شود و همه 45 شرکت حمل و نقل مسافر باید به وظیفه قانونی و شرعی خود در ارائه خدمات کیفی‌تر اقدام کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل تکریم مسافر و جلب رضایت مردم را در کنار رانندگان یادآور شد و ادامه داد: انتظار می‌رود رانندگان برای انجام فرایض دینی و نماز در بهترین مکان توقف کرده و در حل مسائل و مشکلات مسافران همکاری و جدیت لازم را داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار