استاندار اردبیل گفت: به منظور نزدیک بودن ایام نوروز تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مسافرتی استان اردبیل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۹۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 04 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان اردبیل در استانداری اردبیل اظهار داشت: به منظور تسهیل ورود و خروج مسافران نوروزی به سطح استان اردبیل، اسکان به موقع و ایمن، تدارک خدمات رفاهی و گردشگری و جلوگیری از هر نوع حوادث ناگواری در سطح استان اکیپ‌ها و دستگاه‌های اجرایی ویژه ایام نوروز استان آماده میزبانی از مسافران در این ایام هستند.

وی با اشاره به محل مهمانسراها، مهمانخانه‌ها، آمادگی کامل به منظور ارائه خدمات رفاهی و امنیتی به مسافران در ایام نوروز افزود: با توجه به اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدرسه‌ها و اماکن استیجاری به مراتب خطراتی به دنبال دارد باید توجه داشت تا در بحث ساماندهی مهمانخانه‌ها و هتل‌های سطح شهر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت اجبار در استفادهاز خانه های استیجاری به منظور اسکان مسافران نوروزی باید دقت داشت تا این خانه‌ها و اماکن شناسنامه‌دار باشند که این امر مستلزم نظارت کمی و کیفی مناسبی از سوی مسئولان ذیربط است تا با حاکم ساختن این شرایط از مسائل حاشیه‌ای در این ایام جلوگیری به عمل آید.

وی ضمن یادآوری نقش خطیر و حیاتی پلیس راه در کنترل ترافیک راه و راهنمایی‌های داخل سطح شهر به مسافران نوروزی را نیز مهم برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه پلیس راه و اکیپ‌های انتظامی در سطح استان اردبیل تشکیل شده‌اند تا با ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم به مسافران نوروزی در ایجاد سفری امن به دور از هرگونه حوادث ناگوار اساسی عمل کنند.

استاندار اردبیل از تمامی دستگاه‌ها و اکیپ‌های فعال در زمینه خدمات‌رسانی در ایام نوروز به مسافران در اردبیل را حیاتی و اساسی دانست و از آنان خواست تا ضمن ایجاد فضایی امن و آرام برای مسافران نوروزی از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به این افراد خودداری نکنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار