دبیر جبهه اعتدال گفت: امروز 20 برابر شرایط استاندارد کارمند مازاد در کشور داریم در حالی که زمینه و بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در مشاغل غیردولتی فراهم نیست.
کد خبر: ۱۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 23 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، غلام‌علی عرب‌خدایی صبح امروز در جلسه انتخاباتی ستاد علیرضا نگهدار در اردبیل اظهار کرد: دغدغه مقام معظم رهبری را مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای اعلام کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد رای مردم را به نام خود و یا به نام حزب، گروه و دسته‌ای مصادره کند.

دبیر جبهه اعتدال بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت نعمت ولایت و ارکان جمهوریت و اسلامیت در بالاترین سطح محبوبیت قرار دارد و ما در سایه حضور و پشتیبانی مردم از پیچ‌های تاریخی مختلف در حال عبور هستیم.

وی با بیان اینکه دکترین باندی و جناحی و حزبی و گروهی در این کشور نمی‌تواند عامل پیروزی و رسیدن ملت ایران به استقلال واقعی باشد، تصریح کرد: مردم به انتخاب اصلح با شور و شوق سیاسی و شعور بالا اعتقاد راسخ دارند و در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد انتخابات هفت اسفند تضمینی برای قدرت‌نمایی واقعی جمهوری اسلامی ایران است.

عرب‌خدایی با بیان اینکه هیچ کس نمی‌تواند مدعی باشد که در انتخابات پیش‌رو نیز گزینه‌های راه یافته به مجلس مشخص شده‌اند، یادآور شد: به هیچ‌وجه اظهار چنین مطالبی عقلانی و منطقی نیست و نوعی توهین به رای و شعور مردم محسوب می‌شود چرا که مردم با حضور بالنده خود در پای صندوق‌های رای به اصلح‌ترین کاندیداها رای خواهند داد.

وی با اشاره به دوران پسابرجام و باز شدن برخی از گره‌های کور تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار عنوان کرد: ما باید مراقب باشیم تا از این فرصت طلایی بهترین بهره را ببریم.

دبیر جبهه اعتدال با دفاع از آقایان نگهدار و فیضی به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان چهره‌های دانشگاهی و اعتدالی گفت: ما خودمان به دنبال چنین شخصیت‌هایی بودیم تا حمایت‌مان را در انتخابات مجلس از این قشر جوان و تحصیل‌کرده نشان دهیم تا در صحنه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با گذر از مشکل بیکاری در جامعه می‌توانیم از ظرفیت پسابرجام بهتر استفاده کنیم، ادامه داد: امروز 20 برابر شرایط استاندارد کارمند مازاد در کشور داریم در حالی که زمینه و بستر برای حضور سرمایه‌گذاران در مشاغل غیردولتی فراهم نیست و جالب است یک سرمایه‌گذار آنقدر برای کسب مجوز دوندگی می‌کند که گاه از سرمایه‌گذاری نیز پشیمان می‌شود.

دبیر جبهه اعتدال در پایان سخنان خود بیان کرد: باید آزادی کسب و کار و پیشه و شغل مورد احترام و توجه قرار گیرد چرا که کارشکنی در این حوزه فساد و تباهی را نیز به دنبال می‌آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار