رئیس ائتلاف احزاب اصولگرای استان اردبیل:
رئیس ائتلاف احزاب اصولگرای استان اردبیل ضمن انتقاد به ساز وکار ائتلاف موسوم به « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » در ارائه لیست انتخاباتی گفت: متاسفانه رفتار عجولانه برخی دوستان در ارائه لیست باعث شد با آبروی اصولگرایان استان بازی شود ...
کد خبر: ۱۸۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 16 February 2016

رئیس ائتلاف احزاب اصولگرای استان اردبیل ضمن انتقاد به ساز وکار ائتلاف موسوم به « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » در ارائه لیست انتخاباتی گفت: متاسفانه رفتار عجولانه برخی دوستان در ارائه لیست باعث شد با آبروی اصولگرایان استان بازی شود.

حبیب کوهی در گفتگو با تابناک اردبیل با یادآوری انتشار دست خطی منسوب به یکی از کاندیداهایی که اسمش در لیست مذکور قرار گرفته بود گفت: ظاهرا وی در این دست خط رسما اعلام کرده است که هیچگونه ائتلافی با هیچ یک از گروههای سیاسی نداشته است و این اظهارات اعتبار لیست ارائه شده را زیر سئوال می برد.

با ارائه لیست های عجولانه ، با آبروی اصولگرایان بازی می کنند / بزودی لیست قوی تر و کاملتری می دهیم

وی با بیان اینکه احزاب فعال و شناسنامه دار اصولگرا در استان تحت سئوال و فشار افکار عمومی قرار دارند ادامه داد: کسانی که بدون داشتن شفافیت لازم کار، سیاسی و انتخاباتی کرده و در محافلی با عنوان معتمدان اصولگرا اقدام به بستن لیست کرده و با این کار احزاب شناسنامه دار اصولگرا را هم زیر سئوال برده اند ، پاسخ دهند که با چه معیار و ساز و کاری لیست مذکور را بسته وشتابزده به افکار عمومی ارایه داده اند؟

به گزارش تابناک اردبیل، کوهی با بیان اینکه دکتر مسعود گنجی سخنگوی ائتلاف احزاب اصولگرای استان است و ما سخنگویی آقای هوشنگ نامدار را به رسمیت نمی شناسیم افزود: ضمن احترام به تمامی دوستانی که در معرفی و انتشار لیست موسوم به ائتلاف اصولگرایان نقش داشته اند ، این انتقاد را بر آنها وارد می دانیم که چرا بدون امضای میثاق نامه نامه با کاندیداها ، آنها را در لیست قرار داده اند و این اصولا چه نوع کار سیاسی است و با کدام مرام اصولگرایانه از فردی حمایت کرده اند که خودش اعلام می کند حاضر نیست حتی در لیست اصولگرایان قرار بگیرد ؟!

رئیس ائتلاف احزاب اصولگرای استان اردبیل اضافه کرد: افراد دخیل در اعلام لیست انتخاباتی « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » اصولا نمی توانند میثاق نامه ای با کاندیداها امضا کنند چون بدون شناسنامه سیاسی فعالیت می کنند و حرف ما این است که حداقل به صورت تماس تلفنی موافقت کاندیدای مذکور را می گرفتید ...

کوهی ادامه داد: قبل از اعلام لیست مذکور ، جلسه ای با حضور دبیران 13 حزب فعال اصولگرا در استان و رئیس شورای ائتلاف معتمدین اصولگرا برگزار شد و در آن جلسه پس از رای گیری از نمایندگان احزاب اصولگرا ، کاندیداهای منتخب مشخص شدند و قرار شد حمایت اشخاص غیر حزبی و معتمدین اصولگرا نیز گرفته شود اما با کمال تعجب به یکباره دیدیم دوستان بدون اطلاع و موافقت ما لیست دیگری منتشر کرده اند.

رئیس جبهه ایستادگی در ادامه گفت: اگرچه بزرگان اصولگرا در تهران نیز با تاکید بر محوریت احزاب ، بر لزوم وحدت و معرفی لیست واحد تاکید دارند و ما نیز در اردبیل خواهان وحدت هستیم اما متاسفانه شایسته نبود که بدون اطلاع دبیران تمامی احزاب اصولگرا در اردبیل لیستی ارائه شود.

کوهی تاکید کرد: اگرچه تمامی افراد دخیل در لیست مذکور و کاندیداهایی که از آنها نام برده شده است مورد احترام ما هستند اما ما تابع کار اصولی و رای اکثریت هستیم و با توجه به بررسی های کارشناسی انجام گرفته با ساز وکار مشخص ، به زودی لیست کامل تر و قوی تری را به افکار عمومی اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان از هوشنگ نامدار سخنگوی ائتلاف موسوم به « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » خواست با توجه به اعتراض یکی از کاندیداهایی که نامش در لیست آنها آمده است ، به صورت شفاف ساز وکار انتخاب کاندیداهای مورد حمایت شان را به افکار عمومی توضیح دهند.

کوهی همچنین نسبت به تلاش برخی افراد برای قومی و قبیله ای کردن انتخابات مجلس در استان هشدار داد و گفت: بدون شک اتخاذ این نوع سیاست های غیر حرفه ای به سود استان نخواهد بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
قطعا انتخاب لیست توسط احزاب دارای پشتوانه قوی تر ومستحکم تری خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
مطمئن باشین ضعیف ترین اصلاح طلبم از قوی ترین اصولگرا قوی خواهد بود. انشاءالله
مهدی بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
این آقا چیکاره اصولگرایی هست ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار