بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 11 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان 
از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.




احمدی نژاد هم به خیابان آمد

رئیس‌جمهور سابق کشورمان دقایقی پیش در جمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافت.

تعدادی از جوانان اطراف احمدی‌نژاد حلقه زده بودند و سعی داشتند با وی عکس یادگاری بگیرند.



کم سن و سال‌ترین وزیر جهان را بشناسید+تصویر

با انتخاب شما المزروعی، به عنوان وزیر امور جوانان امارات، پیشتر سباستین کورتز، وزیر خارجه اتریش در سن 27 سالگی و عایده حاج، وزیر آموزش سوئد در سن 26 سالگی عنوان کم سن‌ و سال‌ترین وزیر را به دست آورده بودند که به این ترتیب دیگر از این عنوان برخوردار نیستند.

وی همچنین در یکی از صندوق‌های مهم در ابوظبی فعالیت کرده و پیش از آن نیز تحلیلگر سیاست‌های کلی در هیات امارات در نیویورک بوده و به عنوان تحلیگر سیاست‌های وزارتی فعالیت کرده بود.

کم سن و سال‌ترین وزیر جهان را بشناسید+تصویر

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری امارات (وام)، وی تصدی پست‌های دیگری را نیز برعهده داشته است.

امارات همچنین اصلاح کابینه را اجرا کرده است که بر اساس آن، لبنی قاسمی که در گذشته وزیر همکاری بین‌المللی و توسعه بود، به عنوان وزیر مشاور در امور تسامح تعیین شده است و تصدی پست وزیر مشاور خوشبختی نیز به عهود رومی، مدیر کل دفتر نخست وزیری داده شده است.

اصلاحات کابینه شامل هشت وزیر جدید شده که پنج تن آنها زن هستند به این ترتیب تعداد وزیران کابینه به هشت زن می‌رسد.



جمع‌آوری بنرهای هاشمی در راهپیمایی

از بامداد امروز کلیه بنرهای فهرست خبرگان ٩۴ که حاوی تصویر رهبر انقلاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس‌جمهور و یادگار امام بود، از مسیرهای راهپیمایی ٢٢ بهمن جمع‌آوری شد.

«ایلنا» با انتشار این مطلب نوشت: جمع‌آوری بنرهای این فهرست توسط برخی نیرو‌ها در حالی صورت گرفت که امروز اولین روز تبلیغات قانونی انتخابات خبرگان محسوب می‌شود و در این بنر‌ها بدون انتشار اسامی کاندیدا‌ها بر اصل شرکت در انتخابات با استفاده از آیات قرآن و تصاویر شخصیت‌های نظام که دو تن از آنان، آیت‌الله هاشمی و حجت‌الاسلام روحانی کاندیدای انتخابات هستند، تاکید شده بود.



لیست احتمالی حامیان دولت در خبرگان

لیست احتمالی حامیان دولت در انتخابات خبرگان استان تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم: لیست احتمالی حامیان دولت در انتخابات خبرگان در تهران به شرح ذیل است.

1. حسن روحانی

2. علی اکبر هاشمی رفسنجانی

3. سیدمحمود علوی

4. محمد امامی کاشانی

5. محمدعلی موحدی کرمانی

6. غلامرضا مصباحی مقدم

7. ابوالفضل میرمحمدی

8. محسن قمی

9. محمدعلی تسخیری

10. قربانعلی دری نجف آبادی

11. محمدصادق حائری شیرازی

12. حمید حوالی شهریاری

13. سیدهاشم بطحائی

14. سیدمحمدعلی امین سبزواری

15. سیدصادق محمدی جزه ای

16. محسن اسماعیلی



واکنش مک‌کین به انتشار فیلم جدید گریه نظامیان آمریکایی/ سکوت دولت آمریکا خطرناک و تاسف آور است

رییس کمیته نیروهای مسلح سنا: انتشار تصاویر جدید، تلاشی دیگر از سوی ایران برای تحقیر نظامیان آمریکایی است.

جان مک کین عضو سنای آمریکا و رییس کمیته نیروهای مسلح سنا در بیانیه ای درباره انتشار تصاویر جدید سپاه پاسداران از نظامی آمریکایی نوشت اهمال دولت آمریکا در دفاع از وجهه و شهرت تفنگداران آمریکایی که به اسارت ایران درآمدند، همه نظامیان آمریکایی را در معرض خطر قرار می دهد.
 
به گزارش تسنیم، جان مک کین در بیانیه خود نوشت انتشار تصاویر جدید از تفنگداران دریایی آمریکا که به طور غیرقانونی توسط سپاه پاسداران ایران زندانی شده بود نشان دهنده تازه ترین اقدام تحریک آمیز ایران ضد آمریکا و تلاشی دیگر ایران برای تحقیر نظامیان آمریکایی است.
 
وی افزود: همین هفته گذشته ، آیت الله (خامنه ای رهبر معظم ایران) مدال فتح را به سینه افرادی که با نظامیان آمریکایی بد رفتاری کردند چسباند. با این حال نزدیک به یک ماه پس از بازداشت آنها مسولان دولت اوباما که از ایرانی ها به خاطر رفتارشان تقدیر کرده اند همچنان از محکوم کردن این حادثه خودداری می کنند اقدامی که نقض آشکار قوانین بین المللی و نقض چندین قرن سنت های دریانوردی بود. ادامه سکوت دولت آمریکا خطرناک و تاسف آور است. اهمال در اجرای اصول اولیه قانون و خودداری از دفاع از شهرت این نظامیان، همه نظامیان آمریکایی را در خطر بیشتر قرار می دهد.



فرزند رهبری در راهپیمایی 22 بهمن(+ عکس)

سیدمجتبی خامنه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیدمجتبی خامنه‌ای در  جمع راهپیمایان تهرانی حضور یافت.


فرزند رهبری در راهپیمایی  22 بهمن




کاندیدای مشهور ریاست جمهوری درگذشت+تصاویر

شادروان عطا افشاری خبرنگار وقت شبکه خبر که مستندی در خصوص ثبت نام کنندگان ریاست جمهوری تهیه می کرد با مرحوم مصطفی چراغی مصاحبه تلویزیونی کرد که این امر شهرتی برای وی به ارمغان آورد.

مصطفی چراغی از روستای گرادل از توابع استان اردبیل محات فولادل بود که در جریان انتخابات دور دهم ریاست جمهوری حضور وی باعث جلب توجه فراوان عکاسان شد، به گونه‌ای که همگان تصور کردند یکی از سیاسیون مشهور به وزارت کشور آمده است.

چراغی که سابقه ثبت نام در دوره های نهم و دهم  ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد، در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران با بیان اینکه تقریبا ده یا یازده بچه دارد، افزود: مهمترین برنامه من توجه به بخش کشاورزی است و تا زمانی که کشاورزی نباشد ورزش هم نداریم.

خبرنگاری نظر چراغی را درباره رابطه با آمریکا پرسید که وی شعار "مرگ بر آمریکا" را سر داد و گفت: آمریکا 38 سال ما را تحریم کرده و حتی اجازه نمی‌دهد در محله‌مان یک کارخانه نایلون‌سازی بزنیم.

بعد از این صحبت کوتاه، اجازه برگزاری نشست خبری به مصطفی چراغی داده نشد و او وزارت کشور را ترک کرد.

لازم به ذکر است این چراغی در ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری نهم وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات سید محمد خاتمی را وزیر جهاد کشاورزی کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار