مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:
مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی که جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط خاص به پیروزی رسید جهانیان را شگفت زده کرد و دشمنان نیز هم‌قسم شده و برای از بین بردن این انقلاب و نظام اسلامی توطئه های خود را آغاز کردند و امروز هم این توطئه‌ها ادامه دارد ولی به برکت حضور همین مردم در صحنه‌ها تمامی توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.
کد خبر: ۱۷۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 11 February 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار یدالله جوانی امروز در جمع مردم سنندج در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ملت ایران ۳۷ سال قبل با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با حضور خود در صحنه موفق شدند رژیم فاسد و منحوس پهلوی را از میان بردارند و امروز باید به این حضور و اقتدار افتخار کرد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت الهی برای مردم ایران بود، گفت: ملت ایران چون در راه خدا قیام کرد بنابراین انقلاب آنها انقلاب الهی نام گرفت و امروز بعد از گذشت ۳۷ سال هر روز بر اقتدار و عزت این انقلاب الهی و خدایی افزوده می شود.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی که جمهوری اسلامی ایران در آن شرایط خاص به پیروزی رسید جهانیان را شگفت زده کرد و دشمنان نیز هم‌قسم شده و برای از بین بردن این انقلاب و نظام اسلامی توطئه های خود را آغاز کردند و امروز هم این توطئه‌ها ادامه دارد ولی به برکت حضور همین مردم در صحنه‌ها تمامی توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران جنس و ماهیتی متفاوت داشت و به همین دلیل هم قابل مقایسه با انقلاب‌های پیش از آن نبود و دلیل اصلی این تفاوت نوع نگاه ویژه به آموزه‌های دینی و اسلامی بود که انقلاب اسلامی را شکل داده بود.

سردار جوانی به عزت و اقتدار بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آنچه که سبب عزت و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی ایران شده حمایت و حضور مردم در صحنه است و بدون شک امروز دشمن نیز از این حضور مردم در صحنه ترس دارد و به همین دلیل از تمامی ابزارهای در اختیار خود برای دلسرد کردن مردم استفاده می کند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی که این میزان حمایت مردمی از انقلاب اسلامی وجود داشته باشد کسی نمی‌تواند در مقابل این سیل خروشان ایستادگی کرده و در نتیجه هر روز بر عزت و اقتدار کشورمان افزوده می‌شود.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید به روح شهیدان انقلاب اسلامی درود فرستاد که در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از جان مایه گذاشته و با حضور خود در صحنه سبب شدند تا امروز ما در امنیت و آرامش سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به یک مدل و نمونه برای جهان تبدیل شده است، افزود: خیزش‌های صورت گرفته در کشورهای مختلف با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران بوده است و ما باید به خود ببالیم که انقلاب اسلامی ایران یک الگو برای ملت‌های آزادیخواه و عدالت طلب جهان است.

سردار جوانی اظهار کرد: امروز استکبار جهانی و تمامی ایادی وابسته به آنها نگران هستند که این روند رو به رشد ملت ایران همچنان ادامه دارد و بدون شک پیام این حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و شهیدان است.

وی به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران کشور ما در حوزه‌های مختلف متحول شده و این تحول سبب شده تا هر روز موفقیت‌های بیشتری را در عرصه‌های گوناگون کسب کنیم.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی از موفقیت های و رشد شاخص های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۱۵۰ هزار دانشجو در کشور تحصیل می‌کردند که امروز این میزان به بیش از 4 میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

وی به رشد گازرسانی به شهرها اشاره کرد و گفت: از جمعیت ۵۱ هزار خانوار شهری دارای گاز طبیعی در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز این میزان به بیش از ۱۴ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

سردار جوانی به افزایش و ارتقاء جایگاه تولید علم در کشور اشاره کرد و افزود: در پرتو افزایش شمار دانشجو، وضعیت تولید علم در کشور نیز رشد قابل توجهی داشته و امروز جایگاه علمی کشور در جهان رتبه شانزدهم و سرعت تولید علم در کشور ۱۱ برابر میانگین جهانی است.

وی با تقدیر از حضور مردم کردستان در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: بدون شک این حضور شما در صحنه برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رساند و پیام حمایت شما از نظام جمهوری اسلامی ایران به گوش جهانیان می‌رسد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار