مدیر امور توزیع برق نکا
مدیر امور توزیع برق نکا از برگزاری مانور عملیاتی تعمیرات شبکه برق نکا در منطقه پی‌رجه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹ 02 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی نادعلی‌زاده در حاشیه برگزاری این مانور با اشاره به برگزاری مانور عملیاتی تعمیرات برق در این شهرستان، اظهار کرد: این مانور عملیاتی با هدف تعمیرات شبکه برق و با همکاری تکنسین‌ها و متخصصان شرکت توزیع برق مازندران عملیاتی شده است.

وی با اعلام اینکه این مانور در منطقه روستایی پی‌رجه نکا برگزار شد، افزود: این مانور در واقع یک نوع پدافند غیرعامل و مقابله با حوادث غیرمترقبه بوده است که با همکاری بخشداری، اورژانس 115، دهیاران و شورای های اسلامی، هلال احمر شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های مرتبط و درگیر با این مسئله برگزار شد.

مدیر امور توزیع برق شهرستان نکا گفت: مانور عملیاتی تعمیرات برق وحدت 28 با هدف افزایش سطح آمادگی گروه‌های اجرایی، مدیریتی شهرستان‌ها و نیروهای معین و پیمانکاران برق و ارتقای هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌های اجرایی در مواقع بروز بحران صورت گرفته است.

نادعلی‌زاده با اشاره به اینکه با اجرای این مانور تعمیراتی، خاموشی 34 روستای مناطق مختلف شهرستان نکا در بخش مرکزی و هزارجریب کاهش پیدا می‌کند، یادآور شد: نصب تجهیزات جدید و برداشت تجهیزات معیوب شبکه به‌صورت یک روزه انجام شد و کارایی بالا همراه با ایمنی بیشتر در این مانور مورد توجه خاص بود.

وی ادامه داد: این مانور در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و نیز اتکا به نیروهای درون سازمانی و بدون استفاده از پیمانکاران خارج از شرکت توزیع برق انجام شد که دارای صرفه اقتصادی بوده و کاهش هزینه‌های مختلف با انجام این مانور مشهود و قابل لمس است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان نکا در پایان با مثبت ارزیابی کردن انجام این مانورها در کاهش خاموشی‌های موردی در منطقه،گفت: کاهش تلفات در اثر اصلاح شبکه، کاهش تعداد زمان خاموشی، داشتن برق مستمر و پایدار، کمک به اقتصاد و تولیدات صنایع، رضایت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و جلوگیری از فرسودگی تجهیزات از اهداف مهم برگزاری این مانور بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار