ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر شمال فارس با شرکت 20 گروه همزمان با دهه فجر صبح امروز در اقلید آغاز شد.
کد خبر: ۱۷۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 02 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر فارس همزمان با دهه مبارک فجر صبح امروز در اقلید آغاز شد.

رئیس هلال‌احمر اقلید در حاشیه برگزاری این المپیاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: این مسابقات طی دو روز و با حضور 20 گروه از شهرستان‌های اقلید، آباده، ارسنجان و خرمبید در سالن ورزشی هلال‌احمر و حجاب و مجموعه ورزشی انقلاب اقلید برگزار می‌شود.

علی‌بابا ولی‌پور با اشاره به آغاز ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر شمال فارس از 8 صبح امروز با رقابت 12 گروه برادران در سه رشته آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی، فوتسال و شنا با رویکرد امدادی بیان کرد: این المپیاد در بخش بانوان با شرکت هشت گروه در رشته‌های والیبال و آمادگی جسمانی با رویکرد امدادی فردا برگزار خواهد شد.

ولی‌پور با اشاره به لزوم توجه به آموزش اعضای جوان و ارتقای سلامت جسم و روان آن‌ها بر شعار «جوان سالم، جهانی سالم می‌سازد» تأکید کرد و گفت: این مسابقات در راستای ارتقای سطح آمادگی جسمانی اعضای جوان به‌منظور ارائه مؤثر خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه به‌ویژه فعالیت‌های امدادی و کمک به ارتقای آمادگی آنان برای ارائه خدمات بیشتر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار