تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
پس از خبر های ضد و نقیضی که در مورد رفتن تاج امیری از فرمانداری دنا مطرح بود بالاخره امروز شایعات به واقعیت پیوست و تاج امیری از فرمانداری دنا رفت.
کد خبر: ۱۷۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 27 January 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،پس از خبر های ضد و نقیضی که در مورد رفتن تاج امیری از فرمانداری دنا مطرح بود، بالاخره امروز شایعات به واقعیت پیوست و تاج امیری از فرمانداری دنا رفت.
آن گونه که از خبرها مشخص شده است گویا وی از لحاظ قانونی نمی توانست در سمت فرمانداری دنا بماند.
حال تاج امیری در جلسه تودیع و معارفه خود این موضوع را به زبان آورد و از دلیل رفتن خود از فرمانداری دنا گفت.
 فرماندار سابق شهرستان دنا صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران جدید و قدیم دنا به موضوع تغییر و تحولات یک باره در راس هرم مدیریتی شهرستان دنا پرداخت و افزود:تغییر و تحولات مدیریتی گاه بر اساس بی لیاقتی و ناشایستگی و گاه برای اجرای صحیح قانون است و موضوع برکناری من از نوع دوم بوده و کسی بعدا ژست نگیرد که من عامل تغییر فرماندار دنا بودم.
تاج امیری در پایان به مشکل قانونی خود برای ادامه فعالیت در وزارت کشور پرداخت و افزود:از آنجا که دولت به اجرای مُر قانون اعتقاد دارد ما هم به قانون تمکین کردیم و برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از هر گونه شائبه ای آماده رفتن از این مسئولیت شدم.
حال این سوال پیش می آید که منظور تاج امیری از این سخنان چه بوده و چه کسی مخاطب وی بوده است؟
در تیر ماه امسال برخی تنش ها میان امام جمعه پاتاوه و فرماندار دنا صورت گرفت که در این میان دو طرف با سخنرانی و دادن بیانیه خیلی تند و خارج از عرف به هم تاختندکه پس از این مواضع تند از سوی دو طرف مسئولین استانی ابتدا در موضع انفعال قرار گرفته بودند و نمی دانستند چگونه واکنش نشان دهند و در نهایت محمدی معاون سیاسی استاندار عذرخواهی از مردم و امام جمعه پاتاوه کرد.
در یکی از خطبه های نماز جمعه پاتاوه حجت الاسلام افشار به انتقادات تندی از  برخی مسائل در حوزه ی پاتاوه پرداخت که فرماندار دنا هم با ارسال بیانیه ای تند به انتقادات امام جمعه پاتاوه واکنش نشان داده بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
برو شهرداری رفتگری تو بکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار