رئیس پلیس راه همدان با اشاره به اعمال ۳۴۱ هزار مورد تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: ۴۴۳ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در استان همدان توقیف شد.
کد خبر: ۱۶۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 24 January 2016

رئیس پلیس راه همدان با اشاره به اعمال ۳۴۱ هزار مورد تخلف سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: ۴۴۳ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در استان همدان توقیف شد.

به گزارش تسنیم،سرهنگ مهدی شاکری در همدان اظهار داشت: استان همدان حدود 2 برابر میانگین کشوری از آزادراه و بزرگراه بهره‌مند است و بر این اساس میزان ثبت تخلف سرعت غیرمجاز نیز در محورهای مواصلاتی این استان بیشتر است.

وی افزود: در 10 ماهه امسال بیش از 341 هزار مورد تخلف سرعت در استان همدان اعمال شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 48 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه طبق قانون خودروهای دارای بیش از خلافی 10 میلیون ریال توقیف می‌شوند، گفت: در 10 ماهه امسال 443 دستگاه خودرو با خلافی بالای 10 میلیون ریال در استان همدان توقیف شده است.

وی عنوان کرد: شب گذشته یک دستگاه خودرو سواری لکسوس با سرعت 155 کیلومتر در ساعت در آزاد راه همدان- ساوه در حرکت بود که به ایست مأموران پلیس راه بی‌توجهی کرد و متواری شد که خودرو مالک با خلافی 46 میلیون ریال توسط تیم‌های بعدی پلیس راه توقیف شد.

شاکری افزود: سرعت غیرمجاز عامل اصلی تشدید ضایعات جسمی در تصادفات رانندگی به شمار می‌آید در این راستا پلیس راه برخورد با متخلفان و مدیریت سرعت را در اولویت قرار داده است.

وی با اشاره به میزان تلفات سوانح رانندگی در سطح جاده‌های استان همدان اظهار داشت: در 10 ماهه سال گذشته 369 نفر و امسال نیز 340 نفر فوت بر اثر تصادفات جاده‌ای در استان همدان فوت کردند در این راستا میزان تلفات جاده‌ای امسال 8 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به استقرار 11 دوربین ثبت سرعت در سطح محورهای مواصلاتی استان بیان کرد: امسال بیش از 65 هزار سرعت غیرمجاز توسط این دروبین‌های ثابت مستقر در راه‌های استان همدان ثبت شده است.

وی افزود: میزان تخلف با ثبت سرعت غیرمجاز به همراه عکس خودرو مذکور به آدرس مالکان خودروها ارسال شده است تا در جریان اعمال قانون در تخلفات رانندگی قرار گیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار