بسته پلیسی تابناک
فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" از برخورد مرگبار راکب موتوسيکلت 14ساله با پيرمرد 75ساله در شهرستان ملاير خبر داد.
کد خبر: ۱۶۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷ 24 January 2016

کشف ترياک در همدان

فرمانده انتظامي استان همدان از کشف 20 کيلوگرم ترياک طي 48 ساعت گذشته در اجراي طرح برخورد با قاچاقچيان خرد و کلان مواد مخدر در سطح اين استان خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب " گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهاي اطلاعاتي مطلع شدند که يک محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبي به استان همدان وارد شده که با اجراي دقيق ايست و بازرسي و گشت زني ، خودرو حامل مواد مخدر را در شهرستان ملاير شناسائي و متوقف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي افزود: در بازرسي از خودرو توقيف شده، مقدار 20 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک که بطور ماهرانه اي جاسازي شده بود کشف و تعداد 2 نفر قاچاقچي در اين زمينه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان در خاتمه اعلام داشت :برخورد قاطع با قاچاقچيان و باند هاي سازمان يافته به عنوان يک اولويت ماموريتي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است .


مرگ پیر مرد درپی بي احتياطي راکب موتورسيکلت

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" از برخورد مرگبار راکب موتوسيکلت 14ساله با پيرمرد 75ساله در شهرستان ملاير خبر داد.

سرهنگ پاسدار "شعبان ترک­نيا" با اعلام اين خبر گفت: بر اساس اعلام مرکز فوريت هاي پليس110، يک فقره واژگوني موتوسيکلت در يکي از جاده هاي مواصلاتي شهرستان ملاير اتفاق افتاد.

اين مقام انتظامي افزود: مأموران ما پس از دريافت خبر، بلافاصله به محل حادثه مراجعه و مشاهده مي نمايند که يک دستگاه موتوسيکلت به دلائل نامعلومي واژگون شده است.

سرهنگ ترک نيا ادامه داد: در همين ارتباط يک نفر پيرمرد 75 ساله فوت و راکب موتوسيکلت نيز مجروح شده بود که توسط واحد اورژانس روانه بيمارستان مي گردد .

وي خاطر نشان کرد: در بررسي صحنه تصادف مشخص شد راکب موتوسيکلت در حين حرکت با فرد متوفي که در حال عبور از جاده بوده، برخورد که به علت شدت جراحت وارده عابر پياده در دم فوت مي نمايد .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: بر اساس نظريه کارشناس پليس راه علت تامه واژگوني بي احتياطي از جانب راکب موتوسيکلت به دليل عدم توجه کافي به جلو اعلام شد و ضمن هشدار به خانواده ها و جوانان و نوجوانان گفت: رانندگي و تصادف با وسائل نقليه بدون مدارک قانوني، جرم محسوب مي شود و پيگرد قانوني دارد.


دستگيري سارقان سيم برق

فرمانده انتظامي شهرستان "ملاير" از شناسايي و دستگيري چهار نفر سارق سيم برق در 72 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ پاسدار "شعبان ترک­نيا" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه و دستگيري سارقان سيم برق در دو روستاي شهرستان ملاير با انجام کار اطلاعاتي دقيق و شناسايي مخفيگاه سارقان، طي دو عمليات پي در پي و موفق، تعداد چهار نفر سارق سيم برق و کابل هاي هوايي دستگير شدند.

اين مقام مسئول در ادامه افزود : سارقان با تشکيل پرونده قضايي براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.


توقيف خودروي سواري لکسوس

رييس پليس راه استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو ي لکسوس با خلافي بيش از 46 ميليون ريال در همدان خبرداد.

"مهدي شاکري "در تشريح جزئيات اين خبرگفت:شب گذشته يک دستگاه سواري لکسوس که با 155 کيلومتردر آزاد راه همدان –ساوه در حرکت بود توسط تيم هاي مستقر پليس را ه متوقف شد.

وي ادامه داد:پس از توقف خودروي مذکوربه دليل سرعت زياد واستعلام از مرکز ،خلافي اين خودرو بيش از 46 ميليون ريال اعلام ميگردد .

وي تصريح کرد: بر اساس قانون خودرو توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پاركينگ انتقال داده شد.

رييس پليس راه انتظامي استان در خاتمه گفت:استان همدان حدود 2 برابر ميانگين کشوري آزاد راه و بزرگراه دارد و در نتيجه سرعت متوسط خودروهادر اين استان بالاست به طوري که در 10 ماهه سال جاري 240 هزار اعمال قانون در راه هاي استان صورت گرفته است.


توقيف خودرو پرايد با 41ميليون خلافي درکبودرآهنگ

فرمانده انتظامي شهرستان "کبودرآهنگ " از توقيف يک دستگاه خودرو سواري پرايد با 41ميليون ريال خلافي توسط پليس راهور اين شهرستان خبرداد.

"علي محمدي" دراين خصوص گفت:ماموران گشت راهنمايي و رانندگي شهرستان کبودرآهنگدرراستاي کنترل خودروها و برخورد با تخلفات حادثه ساز يک دستگاه خودرو سواري پرايد را توقيف کردند.

وي افزود:پس از استعلام مشخص شد که خودرو مذکور مبلغ41 ميليون ريال جريمه پرداخت نشده داشته و همچنين راننده داراي 30نمره منفي مي باشد.

سرهنگ محمدي افزود:در راستاي اجراي تبصره 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي ،خودرو مذکور تاسير مراحل قانوني روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کبودرآهنگ در پايان از رانندگان خواست : قوانين راهنمايي و رانندگي رارعايت کنند و در صورت اعمال قانون نسبت به پرداخت قبوض جريمه اقدام نمايند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار