مدیرکل نوسازی، تجهیز و تعمیر مدارس استان همدان گفت: در مدارس استان همدان هیچ بخاری نفتی چکه‌ای و غیراستاندارد وجود ندارد.
کد خبر: ۱۶۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳ 17 January 2016

45درصد از مدارس استان همدان مجهز به سیستم گرمایشی شوفاژ، 35درصد بخاری گازی استاندارد و 20 درصد مجهز به بخاری‌های نفتی استاندارد هستند.

به گزارش ایسنا،"فرزاد تیموری" با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ایمنی نسبی سیستم‌های گرمایشی مدارس استان هستیم، افزود: 45 درصد مدارس استان مجهز به سیستم گرمایشی شوفاژ، 35درصد بخاری گازی استاندارد و 20 درصد مجهز به بخاری‌های نفتی استاندارد هستند به طوریکه هم‌اکنون هیچ بخاری نفتی چکه‌ای و غیراستاندار در مدارس همدان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتبارات تخصیص یافته به استانداردسازی مدارس 10.5 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: مقرر شده امسال از محل اعتبارات تخصیص یافته هزار و 400 کلاس درس استانداردسازی و به سیستم‌های گرمایشی شوفاژ و موتورخانه‌ای تجهیز شوند و از ابتدای سال تا کنون نیز سیستم گرمایشی 900 کلاس درس استانداردسازی شده است.

تیموری با اشاره به اینکه اعتبار تعیین شده برای استانداردسازی مدارس از محل اعتبارات ملی بوده است، ادامه داد: شاخص‌های توزیع اعتبار براساس جمعیت دانش‌آموزی و نیز میزان محرومیت منطقه است که تاکنون 40 درصد این میزان اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و تعمیر مدارس استان همدان با بیان اینکه در استان 12 هزار و 500 کلاس درس وجود دارد، عنوان کرد: 45 درصد این مدارس استانداردسازی شده است و مجهز به سیستم‌های گرمایشی استاندارد هستند و 55 درصد دیگر باید استانداردسازی شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون در تمامی مناطق 19گانه استان عملیات استانداردسازی صورت گرفته و به محل جغرافیایی خاصی محدود نبوده است.

وی از تخصیص 18.5 میلیارد تومان اعتبار ملی به تخریب و بازسازی مدارس غیرمقاوم خبر داد و گفت: بهره‌برداری آموزشگاه میرسیدعلی‌همدانی با اختصاص سه میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات تعیین شده برای تخریب و بازسازی بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار