رئیس نظام پزشکی تربت جام گفت: همزمان با شانزدهم دیماه سالروز درگذشت دکتر محمد کوثری بیش از یکهزار خدمات پزشکی رایگان توسط پزشکان نو دوست به محرومان منطقه در تربت جام ارائه می شود.
کد خبر: ۱۵۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 05 January 2016

به گزارش تابناک رضوی، دکتر محمد رضا تولیت طی نشستی خبری "آن طبیب مهربان" و نکو داشت دکتر کوثری افزود : دکتر کوثری بیش از 30 سال خدمت بدون منت به مردم محروم شهرستانهای تربت جام ، تایباد و باخرز ارائه کرد و مردم این منطقه خود را مدیون آن طبیب مهربان میدانند.

وی اضافه کرد : همزمان با سالروز وفات دکتر کوثری روز خدمت بدون منت و توقع در این شهرستان نامگذاری شده است و همه صنوف اعم پزشکان و... ارائه خدمات رایگان را با هماهنگی کمیته امداد بهزیستی و مجمع خیرین سلامت به بیماران محروم و مردم جامعه صورت میگیرد.

مسئول برگزاری همایش با اشاره به خدمات رایگان در این روز تصریح کرد: در روز همایش 65 پزشک بصورت رایگان در مناطق محروم خدمات رسانی می کنند و تعداد 9 نانوایی اقدام به توزیع نان رایگان در مناطق محروم سطح شهر خواهند کرد و نیز با کمک خیرین تعداد 6 زندانی جرائم غیر عمد آزاد می شوند .

دکتر تولیت گفت : تشکیل بنیاد دکتر کوثری ، نامگذاری یکی از میادین شهر بنام ایشان و توزیع 40 میلیون ریال کمک های غیر نقدی در قالب بسته غذایی توسط بهزیستی و 170 میلیون ریال خدمات پزشکی به جامعه هدف ارائه می دهد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش گفت : تکثیر خدمات دکتر کوثری ، رونق و تشویق به نیکوکاری ، شناسایی دکتر کوثری به پزشکان و مردم ، اهمیت خدمت رایگان به محرومان و اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی از اهداف برگزاری این همایش می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار