تیم فوتبال استقلال تهران به لطف گلزنی بازیکن ساروی خود با پیروزی امروز برابر سیاه‌جامگان ۳۳ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند.
کد خبر: ۱۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 28 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، درآخرین آخرین دیدار از هفته شانزدهم لیگ برتر که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم استقلال تهران و سیاه‎جامگان مشهد برگزار شد که تیم میزبان موق شد با نتیجه پرگل بر میزبان خود را شکست دهد.
استقلال در این بازی که کاپیتان خود سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در دقیقه ۳۶ توسط محسن کریمی بازیکن ساروی خود دروازه‌ سیاه‌جامگان را باز کرد و در دقایق آخر وقت قانونی بازی در نیمه نخست بازی نیز استقلال به گل دوم دست یافت تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.
گل اول سیاه جامگان در دقیقه ۵۰ بازی با شوت رضا عنایتی بازیکن سال‎های نه‎چندان دور آبی‎پوشان در حالی به ثمر رسید که در مورد نظر داور در این صحنه و صحت گل تردیدهایی وجود دارد اما در دقیقه ۶۷ بازی آرش برهانی از یک توپ برگشتی گل سوم استقلال را به گل تبدیل کرد و با تفاضل یک گل کمتر در رده دوم لیگ باقی ماند.
مازندران به عنوان قطب ورزش کشور که سهم عمده‎ای در افتخارات ورزشی کشور دارد و از سالهای دور تاکنون بازیکنان ارزنده ای را راهی تیمهای باشگاهی داخلی و خارجی فوتبال کرده است اما نبود صنایع قوی و ضعف مدیران ورزشی در تیمداری موجب شده است هیچ نامی از مازندران در تیمهای مطرح کشور نباشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار