دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: سران فتنه در مقابل عظمت و قدرت ملت ایران برای همیشه به ذلت افتاده و نمی‌توانند در برابر عظمت این ملت سر بلند کنند.
کد خبر: ۱۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 28 December 2015

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: آنچه که در سال 88 و بعد از انتخابات ریاست جمهوری رخ داد بی‌بصیرتی عده‌ای خواص و وابستگان گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به آنها بود که در هشت ماه تلاش کردند با ایجاد التهاب، فتنه در جامعه ملت ایران را متحمل هزینه‌های سنگین‌تری کنند اما در 9 دی 88 حماسه‌ای خلق شد که برای همیشه بساط فتنه و فتنه‌گران را درهم پیچید.

وی ضرورت بازخوانی درس‌ها و آموزه‌های فتنه 88 را برای عبرت نسل امروز و آینده ضروری اعلام کرد و یادآور شد: بازخوانی این رویداد بسیار عبرت‌آموز نشان می‌دهد که تمام ظرفیت انقلاب اسلامی برای دفاع و حفظ نیروهای انقلابی در یک رویکرد جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل افزود: بعد از انحراف و کج‌روی که سران فتنه و عوامل آن مرتکب آن شدند و در حساس‌ترین مقطع در دفاع از حریم مکتب حسینی و ولایت مردم ایران در 9 دی سال 88 خیز بلندی را برداشتند تا برای همیشه به دنیا ثابت کنند که انقلاب اسلامی از ریشه عمیق مردمی و پشتوانه آحاد جامعه برخوردار است و هیچ وقت در مسیر خواسته دشمنان گام برنمی‌دارد.

کوهی به شیوه مدیریتی مقام معظم رهبری در رویارویی با جریان فتنه و عوامل آن مبتنی بر آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه مشی علی (ع) در مواجهه با مخالفان و معاندان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این ایام همواره بر سیاست نظام در جذب حداکثری و دفع حداقلی و پایبندی به قانون تاکید داشتند اما فتنه‌گران در هشت ماه آتش‌افروزی بی‌نتیجه تلاش کردند تا از بردباری و مدارای مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم سوء استفاده کنند اما بعد از حوادث عاشورای سال 88 ملت ایران درسی تاریخی به فتنه‌گران دادند تا برای همیشه فتیله این فتنه پایین کشیده شود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از این حوادث امروز در یک موقعیت متفاوت نهضت ارزشی و اسلامی‌اش الگویی بی‌نظیر برای تمام آزادیخواهان تبدیل شده تا با کنار زدن تمام تلاش بدخواهان نظام سعی‌شان بر این باشد تا از ظرفیت‌های به وجود آمده بیش از گذشته استفاده کنند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: سران فتنه در مقابل عظمت و قدرت ملت ایران برای همیشه به ذلت افتاده و نمی‌توانند در برابر عظمت این ملت سر بلند کنند.

کوهی اظهار امیدواری کرد با هوشیاری و بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در رخداد مهم و خطیر پیش‌رو انتخابات سال 94 قطعا حرکتی مبتنی بر عقل‌گرایی و قانون‌مداری اتفاق می‌افتد و دیگر شاهد برخی حرکت‌های انحرافی و فتنه‌انگیز نخواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار