مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ساماندهی قیمت بلیط اتوبوس صرفاً از توان حمل‌ونقل خارج بوده و منوط به همکاری خود مردم است.
کد خبر: ۱۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 24 December 2015

به گزارشخبرنگار مهر،علی رحمتی ظهر پنج‌شنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری اردبیل – تبریز در پی انعکاس قیمت‌گذاری‌های متغییر تصریح کرد:قیمت‌گذاری بر اساس عرضه و تقاضا است و این‌طور نیست که بتوان در تمامی فرایند آن دخالت داشت.

وی افزود: ما به قیمت‌گذاری اتوبوس‌ها نظارت کامل داریم و بر اساس کیفیت هر اتوبوس و نوع آن قیمتی تعیین می‌شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان تأکید دارد که در ادامه با کم‌ و زیاد شدن تراکم مسافر قیمت‌گذاری می‌تواند تغییر کند و در ایامی که مسافر تعداد اندکی دارد کاهش پیدا می‌کند.

رحمتی مؤلفه اصلی در ساماندهی قیمت را خود شهروندان و مسافران دانست و افزود: ما برای ساماندهی از مسافر گیری خارج از پایانه اتوبوس‌ها جلوگیری می‌کنیم و در این راستا ضوابط قانونی به اجرا درمی‌آید.

وی در خصوص مسافر گیری اتوبوس‌های اردبیل- تبریز در میدان بسیج نیز ادامه داد: به نظر می‌رسد به دلیل اینکه فقط دو شرکت در این مسیر فعال هستند و هر دو در داخل شهر قرار دارند باید منتفی باشد اما متأسفانه مردم همکاری نمی‌کنند.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان خواستار حمایت مردم از طرح‌های نظارتی شد و متذکر شد: درصورتی‌که مسافران از تهیه بلیط خارج از پایانه خودداری کنند به‌مرور زمان شاهد ساماندهی قیمت‌ها و جلوگیری از برخی تخلفات خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار