کرمان
آرش برهانی علاوه بر اینکه فوتبالیست خوبی است، بهترین گلزن تاریخ استقلال محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۴۸۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 21 December 2015
آرش از نظر اخلاقی نیز هیچ تفاوتی با گذشته‌اش ندارد و هنوز همان جوان محجوبی است که از کرمان به تهران آمد.
چرا برابر صبا بازي نكردي؟
اين نظر سرمربي استقلال بود. او تصميم گرفت نفرات ديگري در اين بازي به ميدان بروند. براي من اين اهميت دارد كه آبي‌پوشان توانستند به پيروزي رسيده و 3 امتياز كامل را به دست آورند.

استقلال 70 دقيقه 10 نفره بازي كرد.
اين اتفاق باعث شد بازيكناني كه در زمين حضور داشتند، هرچه در توان‌شان بود، انجام دهند. واقعاً بايد از بدنساز استقلال تقدير كنيم كه جوري بدن‌هاي بازيكنان را آماده كرده است كه كوچك‌ترين مشكلي از اين بابت ندارند. به نظر من روز خوب استقلال بود و توانستيم به پيروزي باارزشي برسيم.

استقلال مي‌تواند قهرمان شود؟
چرا كه نه؟ استقلال امسال براي دو جام نقشه كشيده است. من اميدواري بسيار زيادي دارم و مطمئن هستم در پايان فصل به دو مقام قهرماني در ليگ برتر و جام حذفي خواهيم رسيد.

نظرت درباره شايعاتي كه پيرامون تو به گوش مي‌رسد، چيست؟
كدام شايعات؟

خداحافظي برهاني از استقلال در نيم‌فصل!
من به اين مسائل عادت كرده‌ام. اين شايعات مطرح شده و البته مي‌دانيد كه واقعيت ندارد. من از آقاي افشارزاده و پرويزخان مظلومي تشكر مي‌كنم كه از من حمايت كرده و اين حرف و حديث‌ها را كه به دور از واقعيت است، تكذيب كردند. من هميشه گفته‌ام و باز تأكيد مي‌كنم عشق و علاقه من به استقلال بر هيچ‌كس پوشيده نيست. واقعاً عاشق استقلال هستم و هر وقت خودم احساس كنم نمي‌توانم براي تيم محبوبم مثمرثمر باشم، از جمع آبي‌پوشان جدا مي‌شوم. من هر وقت در تركيب استقلال بوده‌ام، با تمام وجود كار كرده‌ام و هر وقت حضور نداشتم، دعا كرده‌ام. من سال‌هاي سال است در استقلال حضور داشته‌ام و جواني‌ام را در اين تيم پشت‌سر گذاشته‌ام.

در جام حذفي با تراكتورسازي بازي داريد. برنده اين جدال مرگ و زندگي خواهيد شد؟
اگرچه در ليگ برتر برابر تراكتور به تساوي رسيديم اما شرايط جام حذفي متفاوت است و يك تيم بايد به مرحله بعدي كه فينال جام حذفي است، صعود كند. به طور حتم همه تلاش مي‌كنيم تا از سد حريف قدرتمند خود عبور كنيم.

و منصور پورحيدري در بيمارستان بستري است؛ اين خبري ناراحت‌كننده براي تمام استقلالي‌هاست.
واقعاً ديدن منصورخان پورحيدري در آن وضعيت براي همه ما ناراحت‌كننده و عذاب‌آور است. ايشان از اسطوره‌هاي تاريخ استقلال هستند و نعمتي بزرگ براي ما محسوب مي‌شوند. آرامشي كه بر تيم حاكم است را مديون او هستيم. پيروزي برابر صبا هديه بچه‌ها به سرپرست محبوب‌مان بود و اميدوارم با رسيدن به بهبودي دوباره به جمع ما برگردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار