اولین جلسه حزب کارگزاران سازندگی شهرستان دنا که صبح امروز با حضور فرماندار دنا و معاون وی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد
کد خبر: ۱۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 18 December 2015
به گزارش سفیر دنا اولین جلسه حزب کارگزاران سازندگی شهرستان دنا که صبح امروز با حضور فرماندار دنا و معاون وی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
 دکتر دباغ مسئول این حزب در شهرستان دنا طی سخنانی به بیان مواضع و اهداف فکری و منشوری این حزب پرداخت و در ادامه هر یک از اعضای حاضر در این جلسه به بیان دیدگاههای خود درباره موضوعات مختلف پرداختند.
حسین صیادی ،آرش زابلی و مصطفی علیزاده سه نفر از اعضای این حزب بودند که بعد از صحبتهای دکتر دباغ نکاتی را بیان کردند.
حسین صیادی از اعضای این حزب در ابتدای سخنان خود داشتن آزادی بیان و عقیده را برای احزاب سیاسی بسیار مهم دانست و گفت :از آنجا که این حزب به صورت نوپا آغاز به کار کرده است نیازمند فضای باز و آزادی برای فعالیت سیاسی است.
وی با بیان اینکه این حزب با هدف مشارکت حد اکثری مردم شکل گرفته است حمایت فرماندار دنا برای فعالیتهای سیاسی را خواستار شد.
آرش زابلی یکی دیگر از اعضای این حزب با اشاره به نقش شکل گیری احزاب گفت: یکی از وظایف احزابی که به صورت رسمی شکل میگیرند نقد حاکمیت و شخص فرماندار است که در لوای آن به دنبال پیشرفت و تعالی خواهیم بود چرا که شما(فرماندار) و اصلاحات را جزئی از بدنه دولت میدانیم.
زابلی در ادامه با اشاره به تفاوت فعالیت احزاب در شهر سی سخت با سایر نقاط استان و کشور گفت:مردم سی سخت عادتی به هیاهوهای معمول انتخاباتی در استان ندارند و با عقلانیت دست به انتخاب میزنند.
وی به طرز تلقی اشتباهی که گفته می شود مردم سی سخت مردمی سرد هستند اشاره کرد و افزود:اگر احزاب شکل بگیرند مردم بدور از هیاهو به فعالیت سیاسی خود میپردازند و این نشان از فرهنگ بالای آنان دارد.
علیزاده از دیگر اعضای این حزب با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:ممکن است در آینده ای نزدیک حزب کارگزاران سازندگی قصد برگزاری همایشی در سطح شهرستان را داشته باشند که از فرماندار درخواست میکنیم امنیت آن را در نظر داشته باشند.
علیزاده به برخی اتفاقات پیش آمده طی همایشات در سطح استان و کشور که منجر به بر هم زدن نظم همایش می شد اشاره کرد و افزود:انتظار داریم فرماندار تدابیر لازم برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی را در نظر بگیرند.
حضور یکی از مسئولین شهرستان دنا در وقت اداری در این جلسه یکی از نکات قابل توجهی بود که میتوان به آن اشاره کرد،چرا که پیش از این فرماندار شهرستان دنا در جلسه شورای اداری از مسئولان شهرستانی خواسته بود در صورت تمایل به فعالیتهای انتخاباتی خارج از وقت اداری به فعالیت بپردازند و وقت اداری خود را به امور اداری اختصاص دهند.
کریمی رئیس مرکز هواشناسی شهرستان دنا که یا این تذکر را نشنیده و یا نادیده گرفته بود از دقایق اولیه تا پایان جلسه حضور مستمری در جلسه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار