تراکتور 0 - استقلال 0؛
با وجود نمایش رو به جلوی هر دو تیم، توپی از خط دروازه ها نگذشت تا حساس ترین بازی این هفته لیگ بدون گل به اتمام برسد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 13 December 2015
آبی پوشان در ورزشگاه یادگار امام بخصوص در نیمه دوم نمایش قابل توجهی داشتند و یکی از بهترین بازی های این فصل خود را مقابل مربی سابق خود به نمایش گذاشتند. در آن سو تراکتور با وجود شروع خوب در نیمه دوم افت کرد تا بازی با نتیجه تساوی به اتمام برسد.
 
ورزشگاه یادگار امام، هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت 15:00 ـ تماشاگر: 2 هزار نفر

داور: محسن قهرمانی

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، سعید آقایی، خالد شفیعی، کاردوسو(68 میرهانی هاشمی)، ایران‌پوریان، سینا عشوری، آگاستو سزار، بختیار رحمانی(59 مهرداد بایرامی)، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی (60 فردین عابدینی)، سامان نریمان جهان.
سرمربی: امیر قلعه نویی

استقلال:

مهدی رحمتی، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محسن کریمی(55 سجاد شهباز زاده)، جابر انصاری و آرش برهانی(63 علیرضا رمضانی).
سرمربی: پرویز مظلومی

شرح بازی

استقلال و تراکتورسازی در یکی از زیباترین بازی های لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. در نیمه اول بازی این تراکتورسازی بود که بازی را بهتر شروع کرد اما استقلالی ها با استفاده از ضدحمله های خطرناک خود بارها دروازه تراکتورسازی را تا آستانه فروپاشی پیش بردند. در نیمه دوم اما تراکتورسازی افت فاحشی کرد و بیشتر جریان بازی دست استقلال بود. استقلال در نیمه دوم بارها از روی فرارهای خسرو حیدری موقعیت ایجاد کرد اما هیچکدام در حدی نبود که دروازه اخباری را تهدید کند تا در نهایت بازی با نتیجه بدون گل مساوی تمام شود.

بهترین بازیکن:

خسرو حیدری وینگر راست استقلال و آگاستو سزار هافبک دفاعی تراکتوری ها که در نیمه اول در پست مهاجم  به میدان رفت، نمایش خوبی داشتند. همچنین دروازه بان های دو تیم نمایش قابل توجهی از خود نشان دادند و از عوامل تساوی بدون گل این مسابقه بودند.

اتفاق ویژه:

این اولین تساوی بدون گل استقلال و تراکتورسازی در تاریخ بازی های این دو تیم در لیگ برتر بود. البته مسابقه سطح فنی و سرعت بالایی داشت که بخشی از این زیبایی به نحوه قضاوت محسن قهرمانی بازمی گشت. استقلال با این تساوی در صدرجدول لیگ 27 امتیازی شد اما ممکن است فردا ذوب آهن و استقلال خوزستان جای این تیم را تصاحب کنند و استقلال را تا رده سوم جدول پایین بیاورند./ورزش3


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :