کد خبر: ۱۳۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 05 December 2015
تیم فوتبال سپیدرود رشت در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، مقابل الوند همدان قرار می گیرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه گفت: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و الوند همدان در هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، رو در روی هم قرار می گیرند .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه عصر فردا (یکشنبه 15 آذرماه) در شهرستان همدان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار میهمان تیم الوند است.
وی اظهار کرد : امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود رشت همانند دیدار رفت با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، برابر تیم فوتبال الوند همدان به برتری دست یابد تا دور برگشت این مسابقات را با پیروزی آغاز کند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، با کسب 17 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و در صورت کسب پیروزی برابر تیم الوند همدان ، فرصت این را دارد که در صورت توقف تیم شاهین بوشهر که هم اینک صدرنشین این گروه است، به صدر جدول صعود کند .
تیم سپیدرود هفته گذشته در آخرین بازی دور رفت این رقابت ها ، در اهواز مقابل تیم فولاد خوزستان (ب) به نتیجه مساوی دست یافته بود.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار