استاندار یزد گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی طرح‌های نیمه تمام جامانده از دولت گذشته و دسته‌بندی طرح‌های عمرانی در دستورکار استانداری یزد است.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 24 November 2015

به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان یزد، با بیان اینکه ترویج فرهنگ تولید و مصرف صحیح در جامعه ضروری است، اظهارداشت: خودکفایی و ارتقای دانش عمومی جامعه نقش مهمی در راستای پیشبرد اهداف نظام دارد.

استاندار یزد حفظ دستاوردهای دولت در مذاکرات هسته‌ای را ضروری دانست و بیان کرد: ایجاد فرصت‌های مناسب، به منظور ساماندهی شرایط اقتصادی‌کشور، مستلزم اجرای تعهدات طرف‌های مقابل ایران در مذاکرات و توافق هسته‌ای است.

میرمحمدی با اشاره به ضرورت استفاده حداکثری از فرصت‌های پساتحریم در بحث توافق هسته‌ای گفت: مسئولان باید با بررسی نقاط ضعف و قوت ظرفیت‌های بومی، نسبت به تدوین برنامه‌های مدیریت منابع و توسعه‌ای اقدام کنند.

استاندار یزد سفر رئیس جمهور به استان یزد را فرصت مناسبی عنوان کرد و اظهار داشت: دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان یزد، مستلزم میزان آمادگی و نحوه ارائه نیازه‌های ضروری و کلیدی استان از سوی دست‌اندرکاران یزدی است.

وی با اشاره به ضرورت تعریف کاربری‌ها نسبت به زیرساخت‌های موجود و شناسایی ظرفیت‌های استان یزد افزود: بانک اطلاعاتی طرح‌های نیمه تمام جامانده از دولت گذشته، دسته‌بندی طرح‌های در دستورکار و تهیه بانک اطلاعاتی طرح‌های شاخص استان به منظور ارائه به رئیس‌جمهور در سفر استانی به یزد در دستورکار استانداری یزد است.

استاندار یزد عدم اختصاص و جذب اعتبارات لازم در دولت قبل را نشانه عدم فعالیت و احساس مسئولیت مدیران آن دوره دانست و بیان کرد: تلاش برای ارتقای وضعیت پروژه‌های نیمه تمام و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد از جمله مهمترین وظایف مسئولان و دست اندرکاران استان یزد است.

میرمحمدی با اشاره به اهمیت رویکرد دولت در مورد موضع‌گیری‌های لازم در برابر توطئه‌ها و اقدامات دشمن علیه نظام اسلامی ایران خاطرنشان کرد: وحدت و همبستگی از جمله مهمترین وظایف اقشار مختلف جامعه در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران در منطقه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار