بسته ویژه خبری تابناک یزد:
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛"احتمال حضور مجدد آیت الله وافی در انتخابات خبرگان یزد،حبیب الله بیطرف نامزدی انتخابات مجلس از حوزه یزد را تاکنون نپذیرفته است وحبیب الله بیطرف نامزدی انتخابات مجلس از حوزه یزد را تاکنون نپذیرفته است"رصد‌خانه امروز تابناک یزدرا تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۳۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 23 November 2015
احتمال حضور مجدد آیت الله وافی در انتخابات خبرگان یزد

محافل سیاسی خبر داده اند، آیت ا... وافی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری شرکت خواهد کرد.برخی اخبار واصله به سایت یزدان نیوز حاکی از آن است آیت ا... ابوالقاسم وافی که در این دوره در جامعه مدرسین حوزه نیز مسئولیت پذیرفته بود، احتمالا در انتخابات اسفندماه حضور پیدا خواهد کرد.

از اردوگاه حامیان دولت نیز خبر رسیده، این طیف هنوز درحال بررسی گزینه ها برای کاندیدای مورد نظر در انتخابات خبرگان است.

حبیب الله بیطرف نامزدی انتخابات مجلس از حوزه یزد را تاکنون نپذیرفته است

حبیب الله بیطرف تاکنون نامزدی در انتخابات مجلس دهم از حوزه یزد را نپذیرفته است.
سایت یزدان نیوز نوشت:این چهره سرشناس یزدی تبار در جلسه ای که به درخواست حامیان اصلاحات و اعتدال بمنظور برنامه ریزی برای انتخابات اسفند 94 برگزار شده بود، با اشاره به اقبال به وی در سازمان نظام مهندسی استان تهران افزوده که برای این سازمان برنامه دارد و نمی تواند از یزد برای کاندیداتوری مجلس اقدام کند.

خانه دار شدن معلم میبدی پس از ۵۲ سال

در نخستین آیین این مراسم از فرهنگیان شهرستان میبد غلامرضا عنابی و عبدالرحیم قانعی که مدیر و معلم سال های دور بسیاری از مسئولین، پزشکان، مهندسان و… شهرستان بودند تجلیل به عمل آمد.

حضور اقشار مختلف مردم و همچنین دانش آموزان سال های دور میبد و پزشکان حاذق امروز از نکات بارز این مراسم بود.

این مراسم با سخنرانی دکتر سراج الدین وحیدی نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی و از شاگردان این دو استاد شروع شد.

از حاضران در جلسه می توان به دکتر شیرزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل کانون فکری و پرورشی کودکان استان، دکتر اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش در سال های دور ایران ، دکتر طالبی معاون سیاسی و  امنیتی استانداری یزد و مسئولان شهرستان اشاره کرد.

در پایان این مراسم از این دو استاد گرامی تجلیل به عمل آمد.

استاد قانعی ۵۲ سال است در شهرستان میبد میهمان هستند. وی در گفتگوی خود به این نکته اشاره کرد که ثروت معنوی زیادی دارد و همیشه در حال خرید کتاب بوده و قبل از حضور در کلاس آمادگی کامل را کسب می کرده است. از نکات جالب اینکه استادقانعی حتی در این سن هم از داشتن منزل شخصی محروم بودند. در پایان مراسم دکترمحمدعلی رادی از طرف موسسه گسترش فرهنگ و قلم و همکلاسی های خود کلید و سند منزلی که برای استاد تهیه کرده بودند را به وی اعطاء نمودند.

همچنین در این مراسم از معلم جوان فداکار یزدی که چندی پیش پخش گزارشی از صدا و سیمای یزد، چهره مهربان و دلسوز او را به تصویر کشید قدردانی شد.

گفتنی است این مراسم توسط موسسه گسترش فرهنگ و قلم میبد تدارک دیده شده بود. همچنین برای اولین بار از سینمای دیجیتال میبد در این مراسم به صورت غیر رسمی استفاده شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار