مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی:
هدف نخست ما از سال گذشته فعال سازی پروژه های عمرانی بزرگ، تکمیل زیرساختهای خدماتی ،توسعه خدمات شهری و اعمال همه مزایا و معافیتهای قانونی مخصوص منطقه آزاد انزلی بود که تاکنون بخش زیادی از این اهداف محقق شده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶ 12 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در آستانه سال جدید و ورود گردشگران نوروزی ، در نشستی با سرمایه گذاران ، فعالان اقتصادی و مدیران و اعضاء هیأت مدیره مجتمع های تجاری منطقه بر لزوم ارتقای کیفیت کالاها و خدمات تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور با بیان اینکه باید با همکاری یکدیگر تدابیری اتخاذ شود که بهترین اوقات را برای گردشگران از طریق ارائه بالاترین سطح خدمات ممکن، خلق کنیم بر لزوم نظارت مدیران مجتمع ها بر عرضه کالاهای با کیفیت و برند از سوی فروشندگان و انجام اقدامات لازم جهت فعال سازی دفتر رسیدگی به شکایات، زیباسازی و عدم فروش اجناس با کیفیت پایین در مجتمع های گانه منطقه آزاد انزلی تاکید کرد.

وی یاداور شد : هدف نخست ما از سال گذشته فعال سازی پروژه های عمرانی بزرگ، تکمیل زیرساختهای خدماتی ،توسعه خدمات شهری و اعمال همه مزایا و معافیتهای قانونی مخصوص منطقه آزاد انزلی بود که تاکنون بخش زیادی از این اهداف محقق شده است.

مسرور ، مصوبه کالای همراه مسافر را فرصت مناسبی برای توسعه تجارت و گردشگری در سطح منطقه و استان عنوان و چشم انداز اجرای کالای همراه مسافر در این منطقه را رو به جلو ارزیابی و حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی را رویکرد اصلی سازمان متبوع خود اعلام کرد .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: با نظارت مستمر اعضای هیأت مدیره هر مجتمع بر قیمت اجاره بهاء علاوه بر جلوگیری از بورس بازی، شاهد فعالیت غرفه های بیشتری خواهیم بود.

در این نشست روسای هیأت مدیره و مدیران مجتمع های ونوس، ستاره شمال و کاسپین، از تلاشهای سازمان منطقه آزاد انزلی در یکساله اخیر در جهت رونق فضای کسب و کار در این مجتمع ها قدردانی کردند و اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل زیرساخت ها، زیباسازی و خدمات فضای سبز به ویژه عملیاتی نمودن مصوبه کالای همراه مسافر که موجبات فعالتر شدن حضور مالکان و سرمایه گذاران این مجتمع ها شده را حائز اهمیت ارزیابی کردند.

در پایان مدیران خدمات شهری، گمرک و بازرگانی سازمان منطقه آزاد انزلی نظرات خود در حوزه های تخصصی همکاری با مجتمع های تجاری منطقه اعلام و از همکاری مدیران آنها در اجرای مصوبات و قوانین سازمان قدردانی کردند.

در این نشست علاوه بر مدیران مجتمع های تجاری منطقه، مدیران معاونت اقتصادی، عمران و شهرسازی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند. 

منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است؛ کشورهای حاشیه دریای خزر ، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.

معافیت مالیاتی 20 ساله بر درآمد و دارایی از تاریخ بهره برداری هرگونه فعالیت اقتصادی ، امکان فعالیت بانک ها و موسسات مالی بیمه ای در این منطقه ، علاوه بر مزایای قانونی همچون امکان مالکیت و مشارکت سرمایه گذاران خارجی تا میزان 100 درصد در منطقه ، از اقدامات سازمان در خصوص خلق مزایا و معافیت های جدید برای فعالان اقتصادی تولیدی ، فعال سازی پروژه های راکد عمرانی ، بورس کالای منطقه ، رونق فضای تجاری با اجرای مصوبه کالای همراه مسافر اقدامات موثری انجام داده که زمینه ساز رونق فضای کسب و کار در محدوده منطقه شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار