استاندار قزوین گفت: اختلاف دیدگاه و محدودیت های قانونی دستگاه ها نباید زمینه ای برای توقف در ارائه خدمات به مردم شود.
کد خبر: ۱۲۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 08 November 2015
به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، مرتضی روزبه در نوزدهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: اختلاف دیدگاه و محدودیت های قانونی دستگاه ها نباید زمینه ای برای توقف در ارائه خدمات به مردم شود.
 
وی ادامه داد: داوری و حکمیت در مورد اختلاف میان دستگاه ها در صورت حل نشدن با تعامل باید با توجه به موضوع دعوا و حوزه مربوط به آن از سوی معاونت های استانداری حل و فصل شود.
 
استاندار قزوین با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت گمرک قزوین برای تسهیل در بخش صادرات و واردات در راستای حمایت از فعالان حوزه تجارت و سرمایه گذاران عنوان کرد: از همه دستگاه هایی که در خصوص تشکیل و فعال کردن پنجره واحد گمرک قزوین تلاش کردند، قدردانی می کنیم.
 
وی افزود: هر گونه اشکال و کاستی در بحث پنجره واحد گمرک باید با تعامل و هماهنگی میان دستگاه های مربوطه مرتفع شود، افزایش بهره برداری از ظرفیت گمرک استان یکی از سیاست های جدی شورای گفتگو محسوب می شود.
روزبه از حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از ارزان ترین، راحت ترین و مطمین ترین راه های انتقال و جابه جایی کالا یاد کرد و گفت: گمرک قزوین باید از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده کند.
 
وی در ادامه پیشنهاد داد تا مسایل و مشکلات حوزه صادرات و واردات استان برای سرعت بخشیدن به حل مشکلات این حوزه از زبان فعالان بخش تجارت در نشست های این شورا تشریح و مورد بررسی قرار بگیرد.
 
استاندار قزوین در ادامه خواستار راه اندازی رسمی مرکز خدمات پنجره واحد سرمایه گذاران داخلی و خارجی تا 30 آبان ماه جاری شد و گفت: این مرکز می تواند به تسهیل در ارایه خدمات مورد نیاز به سرمایه گذاران و فعالان تجاری کمک زیادی کند.
 
وی ادامه داد: راه اندازی این مرکز به روند سرمایه گذاری در استان سرعت می بخشد و موجب می شود تا سرمایه گذاران به جای مراجعه به چندین دستگاه و صرف وقت و انرژی بیشتر در یک مجموعه کارهای مورد نیاز و فرایندهای لازم را دنبال کنند.
 
روزبه در ادامه بر سرعت بخشیدن به طرح ساماندهی و جمع آوری انواع پسماندها در استان تاکید کرد و گفت: اگر نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم، عواقب و خطرهای زیادی در انتظارمان خواهد بود.
 
وی با تاکید بر جمع آوری پسماندهای صنعتی و لزوم مشارکت صنایع در این خصوص، گفت: صنعت موضوع مهمی است، به شرط آن که در تضاد با محیط زیست نباشد و زندگی انسان ها را به خطر نیاندازد.
استاندار قزوین اظهار کرد: برخورد با عده ای که تن به موضوع ساماندهی پسماندهای صنعتی نمی دهند در اصل دفاع از صنعت است تا این بخش چهره ای بد و زشت در جامعه پیدا نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار