مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در صورت تصویب شورای شهر مشهد از ابتدای اردیبهشت ماه نرخ کرایه تاکسی در مشهد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴ 11 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی‌اصغر نیشابوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با افزایش نرخ کرایه تاکسیرانی در سال آینده اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی پیشنهاد افزایش 25 درصدی نرخ کرایه تاکسی برای سال 94 را به شورای شهر مشهد ارائه کرده است.

وی افزود: لایحه افزایش قیمت کرایه تاکسی شهر مشهد به شورای شهر ارائه شده اما با توجه به اینکه شورای شهر در حال بررسی قانون بودجه شهرداری و همچنین تصویب بودجه سازمان‌های شهرداری مشهد است، احتمالا این افزایش قیمت در سال آینده به تصویب می‌رسد و از اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

نیشابوری در ارتباط با دلیل افزایش 25 درصدی با توجه به نرخ تورم 15 درصدی امسال گفت: این افزایش قیمت به شورای شهر مشهد پیشنهاد شده و هنوز مورد تصویب قرار نگرفته و این افزایش قیمت به دلیل افزایش پیدا نکردن قیمت واقعی در سال‌های گذشته است.

وی در ارتباط با نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز گفت: به دنبال نوسازی 500 دستگاه تاکسی در سال آینده هستیم که امیدوارم این مهمم تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار